میرباقری در سوگ تهیه‌کننده مختارنامه

سازندگان سریال سلمان فارسی، درگذشت محمود فلاح، تهیه کننده مختارنامه را تسلیت گفتند

محمود فلاح، تهیه‌کننده و مدیر باسابقه صداوسیما، پس از یک دوره بیماری طولانی و بستری شدن در بیمارستان، به دلیل عارضه ریوی درگذشت.

داوود میرباقری، کارگردان سریال سلمان فارسی به واسطه ده سال همکاری با محمود فلاح در سریال مختارنامه، در میانه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی و از شهرک سینمایی نور، یادداشتی را به شرح زیر برای محمود فلاح نوشت:

«انالله و انا الیه راجعون. دست تقدیر باز هم یکی دیگر از همراهان و همکاران دلسوخته مان را از ما گرفت. شادروان محمود فلاح در طول یک دهه تلاش مستمر و خالصانه در کنار اینجانب به خلق اثر سخت و طاقت فرسای مختارنامه، همت گماشت. باشد که خداوند سبحان او را در زمره نیکان خویش قرار داده و آرامش ابدی را به او ببخشاید.

همچنین، حسین طاهری، تهیه کننده سریال سلمان فارسی به نمایندگی از پروژه، فقدان این چهره ماندگار صداوسیما را تسلیت گفت. وی نوشت: «محمود فلاح در سازمان صداوسیما، مردی وارسته، صبور، با ادب و با عزت نفس والا بود. هرگز ناله ای نداشت و در هر شرايطی دستگیر همکاران بود. هرگز برای تلاش فراوانی که برای همراهی انقلاب داشت، منت نگذاشت. در طول دفاع مقدس، تمام قد و دلسوزانه پشتیبان نیازهای فیلمسازی جنگ بود. در آخرین دیدار که حدود یک ماه پیش خدمت ایشان رسیدیم. غبطه خوردیم از اینکه علیرغم سختی بیماری، جز آرامش و لبخند و مرور مفرح خاطرات و شکرگزاری، جلوه دیگری از او ندیدیم. روحش شاد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.