رئیسی: سخن حق را می‌شنویم، اغتشاش را نمی‌پذیریم

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران دقایقی قبل در میان استقبال مقامات کشوری وارد فرودگاه مهرآباد شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نیویورک مقر این سازمان سفر کرده بود، پس از سخنرانی در این نشست و برگزاری برخی برنامه‌های جانبی دیگر، شامگاه جمعه (اول مهر) با استقبال معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد تهران شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ رئیس‌جمهوری در بدو ورود در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ما بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی یا هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما کسی زیر بار اغتشاش و بهم ریختن امنیت کشور و مردم نمی‌رود.

سیدابراهیم رئیسی در بازگشت به کشور در فرودگاه مهرآباد با حضور در جمع دانشجویان و وکلایی که به استقبال او آمده بودند، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران راه خود را دارد با رهبری پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب اسلامی طی می‌کند. می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.

رئیسی یادآور شد: امروز ملت منسجم است و همه پشت سر رهبری قراردارند و بنده هم خدمتگزار این مردم هستم پس در هیچ عرصه‌ای و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیفتد./ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.