هزینه برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

رئیسی:

رئیس‌جمهور گفت: هزینه برای آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است و اگر نتایج خوبی به همراه داشته باشد نباید نگران هزینه آن باشیم

به گزارش شهروند آنلاین؛ سید ایراهیم رئیسی روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید فرهاد حسین‌مردی در منطقه ۲ تهران و با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: دستور رهبر معظم انقلاب به کارکنان تعلیم و تربیت این بود که دور هم بنشینند و سندی به نام سند بنیادین آموزش و پرورش تدوین کنند. که این سند پیش رو باشد.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارتباط بین خانه و  مدرسه و ارتباط بین معلمان و مدیران و کادر تربیتی باید باشد یعنی کتابی پیش روی دست اندرکاران تعلیم و تربیت که براساس آن کارها و امور مدرسه را پیش ببرند.

رئیس‌جمهورخاطرنشان کرد: اگر سند تحول بنیادین آموزش  وپرورش اجرایی شود ، محصول آموزش و پرورش بهتر از آن خواهد بودکه تاکنون انجام شده است.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با طرح سوالی از دانش‌آموزان گفت: دست نوشتن دانش‌آموزان بسیار خوب است و در پاسخ به سوال سال قبل دیدم که متن زیبا و محتوای قابل استفاده نوشته‌اند وحال امسال از این دانش‌آموزان می‌پرسم از منظر شما شاخص مدرسه خوب چیست؟

وی ادامه داد: مدرسه خوب اهمیت فراوان دارد چون محصول و نتیجه‌ای که خواهد داشت عرضه انسان ساخته شده برای اداره خود، خانواده و جامعه است.

رئیس‌جمهور همچنین با طرح سوالی از معلمان، گفت: برای افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش چه اقداماتی باید انجام داد؟

رئیسی مهمترین محور در آموزش و پرورش را افزایش بهره‌وری دانست و گفت: نیروهای انسانی سرمایه ما هستند و تلاش شد بر بودجه آنان افزوده شود. برخی این را هزینه می‌دانند اما من می‌گویم هزینه برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری است اگر نتایج خوبی داشته باشد نباید نگران آن باشیم./ایرنا

//انتهای پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.