سال بعد منتظر آیفون 15 (اولترا) باشیم؟

این محصول جدید کمپانی اپل احتمالا با دو دوربین سلفی و فضای ذخیره‌سازی بیشتر معرفی می‌شود

ظاهرا وجود دو دوربین سلفی، باعث می‌شود تا نسخه اولترا (یا همان پرو مکس) تمایز بیشتری نسبت به نسخه پرو پیدا کند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ هرچند آیفون 14 به تازگی معرفی شده، اما شایعات مربوط به نسل بعدی، یعنی آیفون 15 و به‌ویژه آیفون 15 اولترا در حال منتشر شدن است. در گزارش جدیدی اشاره شده که این گوشی احتمالا دارای دو دوربین جلو و فضای ذخیره‌سازی بیشتری خواهد بود.

هفته گذشته مارک گورمن از بلومبرگ ادعا کرده بود اپل قصد دارد در نسل بعدی، نام آیفون پرو مکس خود را به اولترا تغییر دهد. حالا منبع دیگری که با نام Majin Bu در توئیتر فعالیت می‌کند، ادعا کرده که اپل در آیفون 15 اولترا طراحی گوشی‌های خود را تغییر می‌دهد تا شاهد دو دوربین جلو در آن باشیم. البته به طور دقیق مشخص نشده که دوربین دوم چه مورد استفاده‌ای خواهد داشت.

این دو دوربین جلو احتمالا ویژگی خواهد بود که آیفون 15 اولترا را از آیفون 15 پرو متمایز می‌کند، زیرا این منبع اشاره می‌کند که آیفون 15 پرو تنها یک دوربین جلو خواهد داشت.

تغییر دیگری که اپل احتمالا برای دستگاه‌های 2023 خود اعمال کند، فضای ذخیره‌سازی بیشتری خواهد بود. در این گزارش گفته شده که مدل اولترا با حافظه داخلی پایه 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. آیفون 14 پرو مکس امسال با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی راهی بازار شده بود. در مورد آیفون 15 پرو، فضای ذخیره‌سازی آن ممکن است همان 128 گیگابایت باقی بماند.

آخرین تغییری که Majin Bu به آن اشاره کرده، استفاده از پورت USB-C است. با این حال، با توجه به اینکه بریتانیا از اپل درخواست کرده تا برای گوشی‌های خود در آینده از USB-C استفاده کند، این تغییر قابل انتظار بود.

اخیرا شایعات دیگری درباره آیفون 15 اولترا نیز منتشر شده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری 8K و شارژدهی بالای باتری اشاره کرد. با این حال، مانند تمام شایعات دیگر، باید اشاره کرد که به طور دقیق نمی‌توان چنین گزارش‌هایی را تایید کرد./دیجیاتو

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.