شهادت مسئول اطلاعات سپاه سلمان سیستان

مسئول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در درگیری با تروریست‌ها به شهادت رسید

بنابر اعلام یک منبع آگاه، علاوه بر شهادت سرهنگ سید علی موسوی، سه نفر دیگر از نیروهای قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور نیز در این حادثه تروریستی زخمی شدند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ پیشتر سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حادثه امروز زاهدان را تروریستی اعلام کرد و گفت: همزمان با خاتمه نماز جمعه اهل تسنن زاهدان و خروج نمازگزاران از مصلی تعدادی از افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری 16 که در نزدیک مصلی بود کردند که بلافاصله با واکنش سریع ماموران مواجه شدند و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.

او افزود : در این درگیری تعدادی زیادی از مهاجمان و تروریست‌ها (به دلیل جمعیت زیاد آماری فعلا در دست نیست) در چند هسته به سمت نمازگزاران و کلانتری تیراندازی کردند و اقدامات تروریستی خود را انجام دادند.

سردار طاهری اظهار داشت: در این اقدام تروریستی تعدادی کشته و مجروح شدند و تعدادی از ماموران نیروی انتظامی نیز در این درگیری مجروح شدند.

او تصریح کرد: پلیس حفاظت و حراست از امنیت مردم و اماکن دولتی را بر عهده دارد و با اقتدار جلوی افراد فرصت طلب ایستاده است و به سازی اعمالشان خواهند رسید. آمار رسمی کشته شدگان و مجروحان را در ساعات آینده اعلام خواهم کرد./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.