کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی از طریق «دیوار»

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم از طریق سایت دیوار از ۳۰ نفر بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت: در پی شکایت ۳۰ نفر از شهروندان با موضوع کلاهبرداری فردی از طریق سایت دیوار، دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: شکات بیان کردند از طریق سایت دیوار جهت اجاره کردن یک واحد سوئیت با متهم آشنا شده و متهم پس از تنظیم قرار داد مدعی شده که در امر واردات برنج نیز فعالیت دارد و سود خوبی بدست آورده است، با انجام مانور‌های متقلبانه اعتماد ما را جلب و جمعا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای سرمایه‌گذاری به او دادیم، اما پس از مدتی هیچگونه سود مشارکت دریافت نکرده و متوجه شدیم نامبرده متواری شده و از ما کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه هویت اصلی متهم ۳۸ ساله شناسایی و مشخص شد او اهل یکی از استان‌های شمال شرقی بوده و هم اکنون ساکن استان تهران است، بنابراین کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به استان مذکور اعزام و متهم را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کرد از طریق شبکه اینستاگرام با سایت‌های شرط بندی و قمار آشنا شده وچون باخت زیادی دادم؛ به تهیه پول از طریق مانور‌های متقلبانه و کلاهبرداری روی آورده و با فروش و اجاره سوئیت خالی به چندین نفر و همچنین ادعا تجارت برنج از شکات کلاهبرداری کردم.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.