آزادی هفت دانشجوی بازداشتی دانشگاه تهران

هفت دانشجوی بازداشتی دانشگاه تهران با پیگیری‌های انجام شده مسئولان این دانشگاه، آزاد و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

به گزارش شهروند آنلاین، روز گذشته ساعاتی پس از ناآرامی‌ها در اطراف دانشگاه تهران و برگزاری تجمع توسط دانشجویان در داخل این دانشگاه، تعدادی از آنها بازداشت شدند.

با پیگیری های مسئولان این دانشگاه، بازداشت این دانشجویان توسط یکی از مراجع مسئول تایید شد.

به دنبال پیگیری‌های سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران امروز با مقامات این مراجع مسئول، هفت نفر از دانشجویان بازداشتی آزاد و تحویل مسئولان دانشگاه شدند.

پس از آزادی این دانشجویان، خانواده‌های آنها در محل حوزه ریاست دانشگاه تهران حاضر شدند و هفت دانشجو با حضور مقیمی رئیس دانشگاه و علیرضا وجهی معاون دانشجویی دانشگاه تهران تحویل آنان شد.

به گزارش ایرنا، علی شمسی پور، سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز در صفحه توئیتر خود نوشت: با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضائی اکثر دانشجویان دستگیرشده در ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند. رایزنی‌ها برای آزادی مابقی آنها ادامه دارد.

او با بیان اینکه اکثر دانشجویان دستگیرشده با پیگیری‌های وزارت علوم و دستگاه‌های امنیتی آزاد شدند، اعلام کرد: کلاس‌های درس در دانشگاه‌های کشور به صورت حضوری برگزار شده است و به همین شکل ادامه خواهد یافت.

دانشگاه علامه طباطبائی نیز دقایقی پیش از آزاد شدن ۹ نفر از دانشجویان بازداشت شده این دانشگاه خبر داد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.