تولید ۸ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه فردیس

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهیدمنتظر قائم فردیس استان البرز گفت: این نیروگاه در ۶ ماه نخست سال جاری هشت میلیون و ۱۰۳ هزار و ۵۴۹ مگاوات ساعت انرژی تولید و در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار داد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ گرشاسب جمشیدنژاد گفت: از این میزان انرژی تولیدی، سه میلیون و ۳۱۷ هزار و ۵۸ مگاوات ساعت انرژی در واحد‌های بخار، سه میلیون و ۳۶۸ هزار و ۷۶۹ مگاوات ساعت انرژی در واحد‌های گازی و یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۷۲۲ مگاوات ساعت انرژی در واحد‌های بخار سیکل ترکیبی این نیروگاه تولید شده است.

او افزود: برنامه تعمیرات نیروگاه منتظر قائم هر ساله به منظور آمادگی تولید انرژی و با هدف کمک به پایداری شبکه سراسری تولید، نیروگاه منتظر قائم نیز در سال جاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهیدمنتظر قائم فردیس استان البرز ادامه داد: مهمترین فعالیت تعمیرات اساسی برای واحد‌های ۲ گازی به مدت ۷۵ روز، واحد سه گازی به مدت ۶۲ روز، واحد ۲ بخار سیکل ترکیبی به مدت ۷۵ روز وسایر واحد‌های این نیروگاه انجام شده است.

جمشیدنژاد گفت: نیروگاه شهید محمد منتظر قائم تنها نیروگاه بزرگ استان البرز است که در زمان حاضر بخش قابل توجهی از نیاز برق مصرفی استان‌های البرز و تهران و بیش ازسه درصد برق مصرفی کل کشور را تامین می‌کند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.