شمسایی به سرنوشت بنا دچار نمی‌شود!

سرمربی محبوب عذرخواهی کرد تا مورد اعتماد فدراسیون بماند

با وجود برخی انتقادها از عملکرد وحید شمسایی، مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم خود را برای حمایت از این مربی گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران است و به واسطه عملکردش در دوران بازی و کسب عنوان آقای گلی فوتسال دنیا، یکی از چهره‌های محبوب‌ ورزشی ایران به شمار می‌رود. برای مایی که هنوز هم عادت نکرده بودیم تیم ملی فوتسال را بدون شمسایی تصور کنیم، دیدن او با کت و شلوار کنار زمین هم اتفاق خوبی محسوب می‌شد.

موفقیت تیم ایران با سرمربیگری شمسایی اتفاقی بود که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشیدند. هواداران این رشته بسیار دوست داشتند وحید محبوب فوتسال با کت و شلوار هم تجربه دست گرفتن جام قهرمانی آسیا را در کارنامه‌اش ثبت کند، اما این اتفاق رخ نداد و تیم ایران با مدال نقره قاره کهن به کشور برگشت.

شمسایی: از مردم عذرخواهی می‌کنم

وحید شمسایی بعد از بازگشت به ایران همراه با کاروان تیم ملی فوتسال، در فرودگاه لب به سخن گشود و در اولین جمله از مردم ایران عذرخواهی کرد. او گفت: «شرمنده مردم هستم. بچه‌ها خیلی خوب تلاش و خیلی قوی کار کردند. نفرات جدیدی حضور داشتند. شرمنده شدیم. فکر نمی‌کردیم این اتفاق بیفتد. آن روی فوتبال به ضرر ما چرخید. ولی قسمت بوده، انشاءالله مردم من را ببخشند. دوست داشتم وقتی وارد فرودگاه امام می‌شوم با جام بیایم، قسمت نبود.»

او درباره شکست در فینال بیان کرد:‌ «متاسفانه وقتی بازی را می‌بازید قدرت حرف زدن نیست. دوست ندارم به دنبال توجیه نتایج باشم، ولی یک روز استثنایی برای دروازه‌بان ژاپن بود. اتفاقی بود که افتاد.»

از شمسایی درباره آینده تیم ملی فوتسال و همکاری خودش سوال شد که او پاسخی داد که شاید به شایعات پیرامون جدایی‌اش دامن بزند. او گفت: «تعدادی از این بازیکنان می‌توانند سالیان سال برای تیم ملی کشورشان نقش‌آفرینی کنند. تازه امروز آمده‌ایم و باید ببینیم وضعیت چگونه است. باید بتوانیم تیم را خوب جمع و رهبری کنیم تا به هدف برسیم در غیر این صورت فردا دیر است. اگر ماندگار باشیم درباره آینده حرف می‌زنیم!»

شایعاتی که سریع تکذیب شد

اگرچه اکثر کارشناسان فوتسال از وحید شمسایی و تیم جوانی که او درست کرده،‌ حمایت کردند، اما بودند افرادی که به انتقاد از این چهره محبوب پرداختند. همین مسائل هم شایعاتی را درباره احتمال برکناری شمسایی مطرح کرد. برخی افراد در فضای مجازی اعلام کردند که وحید شمسایی مثل محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که در مسابقات جهانی ناکام ماند، باید نیمکت تیم ملی فوتسال را ترک کند و مسائلی از این دست به وجود آمد.

با این حال، فدراسیون فوتبال به سرعت این موضوعات را تکذیب کرد. احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به پرسشی درباره احتمال جدایی شمسایی قاطعانه گفت:‌ «شمسایی با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران است و طبق برنامه‌هایی که داده، تأیید شده است.»

او افزود: «رئیس فدراسیون فوتبال دیروز بعد از بازی هم به رختکن تیم ملی آمدند و با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی صحبت و تاکید کردند که این نتیجه، آغاز راه بزرگ تیم ملی فوتسال برای رسیدن به سکوی جهانی است.»

به نظر می‌رسد در شرایط کنونی عزم فدراسیون فوتبال حمایت از شمسایی و تیم ملی جوان ایران برای حضور موفقیت‌آمیز در جام جهانی این رشته است. تیمی که در گذشته عنوان سومی دنیا را نیز کسب کرده حالا برای موفقیت برنامه می‌خواهد و با توجه به حمایت از شمسایی می‌شود به آینده این تیم امیدوار بود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.