پیامدهای انفجار پل کریمه

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، یکشنبه، 9 اکتبر 2022

ساندی تایمز می‌گوید انفجار در پلی که کریمه را به سرزمین اصلی روسیه متصل می‌کند، ضربه قدرتمند و استراتژیکی به جنگ کرملین علیه اوکراین وارد کرده است.

شهروند آنلاین- کمیته ملی ضدتروریسم روسیه اعلام کرد که آتش‌سوزی در پل کریمه به‌دلیل کار گذاشتن بمب در یک خودرو روی داده و باعث آسیب به جاده شده است. این کمیته اعلام کرده که در ساعت شش و هفت دقیقه محلی در قسمت جاده‌ای از پل کریمه، یک خودروی بمب‌گذاری شده منفجر شد که باعث آتش‌سوزی در هفت واگن (احتمالا مخزن ذخیره سوخت) راه‌آهن شده است. این گذرگاه شامل دو پل جاده‌ای و ریلی است که روسیه پس از ضمیمه کردن کریمه به خاک خود در سال ۲۰۱۴ آنها را ساخته است. این پل که در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد روی تنگه کرچ قرار دارد. از این پل به ویژه برای انتقال تجهیزات نظامی ارتش روسیه که در اوکراین می‌جنگند استفاده می‌شود. ولادیمیر پوتین دستور تشکیل یک کمیسیون دولتی برای تحقیق در این موضوع را صادر کرده است.

دیلی‌میل

 

دیلی میل گزارش می‌دهد که دشمنی بین لیز تراس و مایکل گوو تشدید شده است زیرا یکی از متحدان نخست‌وزیر او را «سادیسمی» خواند که خطر تشکیل دولت کارگری را به خطر انداخته است.

تایمز

 

ساندی تایمز می‌گوید انفجار در پلی که کریمه را به سرزمین اصلی روسیه متصل می‌کند، ضربه قدرتمند و استراتژیکی به جنگ کرملین علیه اوکراین وارد کرده است.

اکسپرس

 

ساندی اکسپرس می‌گوید، لیز تراس، نخست‌وزیر به نمایندگان خود گفته است تا قبل از انتخابات عمومی برای یک سال سخت آماده شوند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.