هیس! من رونالدو هستم

کریس با رکورد هفتصدمین گل باشگاهی جواب منتقدان را داد

کریس رونالدو با گذشتن از هفتصدمین گل در تیم‌های باشگاهی خود تا حدی پاسخ انتقادهای هفته‌های گذشته را داد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا که چند روز قبل به پایان رسید، برای کریس رونالدو یکی از تلخ‌ترین تورنمنت‌های دوران حرفه‌ای‌اش بود. کاپیتان تیم ملی پرتغال و یکی از ابرستاره‌های تاریخ فوتبال جهان در این مسابقات بازی‌های خوبی را به نمایش نگذاشت و انتقادهای زیادی را به جان خرید.

حالا اما رونالدو در ترکیب منچستر یونایتد موفق شده یک رکورد بزرگ دیگر را به نام خود ثبت کند که این می‌تواند پاسخی برای اتهام‌ها و انتقادها به او باشد.

رونالدو، وقت خداحافظی است!

عملکرد ضعیف رونالدو به خصوص در جریان برتری 4 بر صفر پرتغال مقابل جمهوری چک با انتقادهای بی‌سابقه در کشور پرتغال علیه او مواجه شد. بسیاری از کارشناسان فوتبال پرتغال و رسانه‌های این کشور کریس را یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تاریخ در مقطع کنونی دانستند و حتی کار به جایی رسید که شاهد تیترهای تندی علیه او بودیم. حتی برخی کارشناسان فوتبال پرتغال به رونالدو توصیه کردند که از فوتبال ملی خداحافظی کند و بیشتر از این باعث ناراحتی هواداران نشود.

در این خصوص روزنامه آبولای پرتغال یک نظرسنجی درباره فیکس بودن یا نبودن رونالدو در تیم ملی این کشور منتشر کرد که 59 درصد شرکت‌کنندگان به فیکس نبودن او رأی دادند.

بعد از پایان رقابت‌های ملی، رونالدوی 37 ساله که چندی قبل قصد جدایی از منچستریونایتد را داشت و به خاطر نداشتن پیشنهاد خوب مجبور شد در این تیم بماند، در ترکیب تیم باشگاهی خود نیز نیمکت‌نشین شد. او در چند بازی برای منچستر به میدان نرفت تا پایین آمدن کیفیت فنی‌اش بیشتر به چشم بیاید.

ثبت رکورد برای فرار از انتقادها

در روزهایی که انتقادها از کریستیانو رونالدو و شایعات درباره خداحافظی او از فوتبال ملی بعد از جام جهانی قوت گرفته، ثبت یک رکورد جدید از این ستاره تا حدی ورق را برای او برگردانده است.  او در شب پیروزی منچستریونایتد مقابل اورتون، صد و چهل و چهارمین گل خود را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. او همچنین 450 گل برای رئال مادرید، 101 گل برای یوونتوس و 5 گل برای اسپورتینگ به ثمر رسانده تا در مجموع، عدد شگفت‌انگیز 700 گل زده در دوران باشگاهی برایش ثبت شود.

ماه گذشته، رونالدو،  گل شماره 699 خود را مقابل اف‌سی شریف در لیگ اروپا به ثمر رساند و گل گودیسون پارک، دومین گل فصل او بود. کریس بازی با اورتون را از روی نیمکت شروع کرد، اما در دقیقه 29 جانشین آنتونی مارسیال مصدوم شد. او تنها 15 دقیقه بعد از ورود به زمین، گل برتری (2-1) یونایتد را به ثمر رساند.

رونالدو سال گذشته، مقابل جمهوری ایرلند دو گل زد تا شماره گل‌های ملی خود را به عدد 111 برساند و از علی دایی عبور و عنوان برترین گلزن ملی فوتبال دنیا را مال خود کند. در عرصه باشگاهی نیز رکوردهای گلزنی مهمی به نام این فوق‌ستاره پرتغالی ثبت شده است. کریس اینک با مجموع 700 گل باشگاهی، فاصله خود را با لیونل مسی (691 گل) در این زمینه نیز بیشتر کرده است.

رکورد کریس در خطر است

رکورد گلزنی رونالدو در عرصه ملی و باشگاهی قابل توجه است، اما این خطر وجود دارد که جایگاه او در عرصه گل‌های باشگاهی در این فصل به خطر بیفتد. مسی تنها 9 گل باشگاهی از او کمتر زده و در فصل جاری، فرم بهتری نسبت به کریس داشته است. مهاجم آرژانتینی در 12 بازی برای پاری‌سن‌ ژرمن 7 گل به ثمر رسانده است. البته بدون شک وجود رقیبی مثل مسی، می‌تواند عطش رونالدو را برای گلزنی چندین برابر کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.