تداوم صدور روادید فرانسه در تهران

سفارت فرانسه در تهران اعلام کرد که این سفارت همچنان روادید صادر می کند.

به گزارش شهروند آنلاین، سفارت فرانسه در تهران در توئیتی اعلام کرد: فرانسه همچنان در ایران روادید صادر می کند. با این وجود فیلترینگ دولتی اینترنت به طور قابل توجهی فعالیت ما را کُند کرده است. مراقب شایعات باشید!

پیش از این سخنگوی وزارت خارجه آلمان نیز در این باره تاکید کرد که بخش صدور روادید سفارتخانه این کشور در تهران به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد و هم در سطح ملی و هم شنگن طبق مقررات، صدور روادید ادامه دارد. همچنین وزارت خارجه لهستان هم اعلام داشت که کنسولگری این کشور در تهران فعال است و روادید صادر می‌کند. این وزارت‌خانه تصریح کرد: به آگاهی می‌رسانیم که ما برنامه‌ای برای تعلیق فعالیت‌های خود نداریم.

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشورهای اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داده و اظهار داشته بود که برخی سفارتخانه‌های اروپایی، به‌ویژه در حوزه شنگن، بدون اطلاع رسمی و در تصمیمی که بیشتر شکل غیررسمی دارد، رسیدگی به درخواست ویزا را فعلا متوقف کرده و صدور ویزای شنگن را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

اواضافه کرد که روند صدور ویزا برای اتباع ایرانی از سوی سفارتخانه‌های سایر کشورهای خارجی، بدون مشکل و محدودیت و به روال همیشگی ادامه دارد./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.