جابه‌جایی ماموران با آمبولانس؟!

رئیس سازمان اورژانس کشور در پاسخ به برخی از شایعات مبنی بر اینکه آمبولانس‌های اورژانس اقدام به جابه‌جایی های نیروهای نظامی و امنیتی می کنند، گفت: تاکنون هیچ کدام از آمبولانس‌های کشور در این زمینه مورد استفاده قرار نگرفته اند و هرگونه شایعه در این خصوص تکذیب می شود.

به گزارش شهروند آنلاین،جعفر میعادفر گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: آمبولانس‌های اورژانس تنها برای جابه‌جایی مصدومان و بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرند و هیچگاه نیروهای نظامی با این خودروها جابه‌جا نشده و نخواهد شد.

رئیس سازمان  اورژانس کشور در خصوص  انتشار برخی فیلم‌ها و تصاویر در فضای مجازی مبنی بر جابه‌جایی نیروهای نظامی با آمبولانس‌های اورژانس، گفت:  ممکن است نیروهای  نظامی مصدوم در شلوغی‌ها همانند دیگر مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده باشند اما نیروهای نظامی که مصدومیتی نداشته باشند با این خودروها جابه‌جا نشده‌اند.

به گفته او، در شرایطی که به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه امکان واردات آمبولانس نداریم، تاکنون ۹۵ دستگاه آمبولانس اورژانس کشور در شلوغی‌های اخیر دچار آسیب دیدگی شدند که پنج دستگاه به طور کامل تخریب و غیرقابل استفاده هستند.

او افزود: در این مدت ۱۳ تن از تکنسین های اورژانس کشور نیز دچار آسیب دیدگی شدند که یک نفر از آنها دچار مصدومیت شدید شد.

میعادفر همچنین با بیان اینکه ترافیک های ناشی از شلوغ‌های اخیر موجب کندی روند رسیدن آمبولانس‌های بر سر بالین بیمارها شده است، گفت: متاسفانه در جریان شلوغی‌ها اخیر بسیاری از ماموریت‌ها با تاخیر انجام شد که این نگران کننده است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.