نیم‌بها شدن بلیت سینماها

شورای راهبردی اکران همزمان با ایام ربیع الاول و مقارن با برگزاری جشن‌های «مهر سینمای ایران» در استان‌های مختلف کشور مصوب کرد سینماهای کشور به‌مدت دو هفته نیم بها شود.

به گزارش شهروند آنلاین؛ چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اکران با حضور محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی عصر روز گذشته در سالن نمایش و جلسات شهید آوینی سازمان سینمایی برگزار شد.

غلامرضا موسوی، منوچهر شاهسواری، حبیب ایل بیگی، محمدقاصد اشرفی، علی سرتیپی، روح الله سهرابی، هاشم ‌میرزاخانی، محمدحسین جعفریان، محمدرضا فرجی، علیرضا اسماعیلی و محمد احمدی و یزدان عشیری از حاضران این جلسه بودند.

بر پایه این گزارش، در چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اکران پیرامون شناسایی راهکارهای مختلف برای تداوم رونق و کمک به اقتصاد سینما، توسعه تعاملات با تلویزیون و شهرداری برای گسترش بسترهای تبلیغاتی فیلم‌ها و تدبیر شورای صنفی در چینش جدول اکران فیلم و …. بحث و بررسی شد.

در این جلسه مصوب شد برای تقویت چرخه اکران فیلم‌ها ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی تلویزیونی و تبلیغات شهری، همراه با جشن مهر سینمای ایران در استان‌ها و مناطق مختلف کشور، سینماها به صورت نیم بها پذیرای علاقمندان باشند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.