بیانیه مجمع نمایندگان استان کردستان در محکومیت حوادث اخیر

مجمع نمایندگان استان کردستان در بیانیه‌ای تاکید کردند که معاندان نظام در مواجهه با سد آهنین وحدت ملی، موج فکری و انقلابی مردم و مسوولان در سراسر کشور، شکست تلخی را نصیب خود کردند.

به گزارش شهروند آنلاین، مجمع نمایندگان استان کردستان در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدامات خرابکارانه برخی عناصر داخلی با پشتوانه سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور، از اعمال شنیع مخلان امنیت اعلام برائت مجدد کرد و اعلام کرد: وقایع اخیر نمود و تبلور عینی عملیات ناتوی فرهنگی دشمنان قسم خورده این سرزمین و باندهای زر و زور خارج نشین بود که به پشتوانه جریان غربی- صهیونیستی و حمایت آمریکای جنایتکار شکل گرفت.

در این بیانیه آمده است: در روزها و هفته‌های اخیر اتفاقات و حوادث ناگواری در کشور عزیزمان به وقوع پیوست که قلب همه ملت ایران و دوستداران نظام اسلامی را جریحه دار نمود. بی‌شک هیچ انسان میهن پرستی آشوب، اغتشاش، تعرض به جان و مال مردم و امنیت و آرامش، هتک حرمت پرچم کشور و توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی را تاب نمی‌آورد. وقایع اخیر نمود و تبلور عینی عملیات ناتوی فرهنگی دشمنان قسم خورده این سرزمین و باندهای زر و زور خارج نشینی بود که به پشتوانه جریان غربی- صهیونیستی و حمایت آمریکای جنایتکار شکل گرفت.

مجمع نمایندگان استان کردستان در این بیانیه گفت: جریانی که به فرموده مقام معظم رهبری برای تسلط بر منافع ملت‌ها و نابودی هویت ملی جوامع بشری و رسیدن به اهدافشان از هر حربه و ترفندی استفاده می‌نمایند و دهها سال است که افکار جوانان این کشور را نشانه رفته‌اند که معطوف پیشرفت‌های به اصطلاح دروغین خود نمایند و در وقایع اخیر کشور از همه امکانات زنجیره‌ای متنوع و گسترده رسانه‌ای و تبلیغی خود استفاده کردند که با ایجاد جنگ روانی، تفرقه در صفوف و اتحاد ملت، حمله به ارزش‌ها، افشاندن بذر ناامیدی، به هم ریختن مرز بین اعتراض مسالمت آمیز و اغتشاش، اغفال گری و ده ها هدف شوم دیگر، براندازی و تجزیه کشور را دنبال کنند.

این مجمع یادآور شد: اما در مواجهه با سد آهنین وحدت ملی، موج فکری و انقلابی مردم و مسئولین در سراسر کشور و مدیریت مناسب شرایط توسط همه نهادهای انتظامی، نظامی، امنیتی و بسیج که شایسته تقدیر است. شکست تلخی نصیب آنان شد چرا که مردم ایران و مسئولین جدای از هم نبوده و اگر اعتراض، انتقاد یا مطالبه به حقی وجود داشته باشد از مسیرهای قانونی دنبال و علیرغم اختلاف در قومیت، دین، مذهب، اعتقادات و سلایق در راستای استقلال، عزت و اعتلای کشور هم زبان و هم قسم بوده و اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهند داد.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: متاسفانه در جریان اغتشاشات خسارت‌های مادی و معنوی بسیاری به بار آمد و در حق کشور جفا شد چه فرزندان مظلومی که شهید شدند و جان خود را فدای امنیت و آرامش مردم کردند و چه کسانی که ناخواسته در دام دشمن گرفتار شدند و نوعی خسارت برای کشور بود که بایستی آسیب شناسی و ریشه یابی گردد. اما بانیان و عوامل اصلی خارجی و داخلی باید به محکمه عدالت سپرده شوند و حقوق از دست رفته مردم و کشور استیفا گردد که البته در این میان توصیه‌ها و بیانات رهبری معظم در ارتباط با حوادث اخیر فصل الخطاب و محور اصلی  تصمیم سازی و تصمیم گیری‌ها باید باشد.

مجمع نمایندگان استان کردستان ضمن محکومیت اقدامات خرابکارانه برخی عناصر داخلی که با پشتوانه سرویس‌های جاسوسی خارج از نظام هدایت گردید، افزود: این مجمع برائت دوباره از اعمال شنیع مخلان امنیت و آسایش مردم را اعلام و باردیگر با آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و امامین انقلاب بیعت می‌کند و  از هوشیاری مردم متدین و فهیم استان کردستان که با شناخت جبهه دشمن و گروه‌های تجزیه طلب و معاند با جدا کردن صف خود از اغتشاش و آشوب بار دیگر بصیرت و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می نماید.

این مجمع خاطرنشان کرد: از همه نیز دعوت می‌نماید که در راستای حفظ امنیت و آرامش استان و کشور و تقویت وحدت و انسجام داخلی در کنار مسئولین خدوم، روحانیت معظم، حافظان امنیت و همه خواص، نخبگان، معتمدین و فرهیختگان استان بیش از گذشته تلاش و مراقبت نمایند که توجه، دقت و حضور توام با بصیرت مردم عزیز استان در حوادث بعد از انقلاب ستودنی است و همواره یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زده است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.