تشییع پیکر استاد روستاآزاد

پیکر دکتر رضا روستاآزاد، رئیس پیشین دانشگاه صنعتی شریف امروز چهارشنبه با حضور جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه تشییع شد.

به گزارش شهروند آنلاین، مراسم‌ تشییع پیکر دکتر رضا روستا آزاد، رئیس پیشین دانشگاه صنعتی شریف، امروز چهارشنبه ۲۰ مهرماه در میان غم و اندوه خانواده و جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه مقابل دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این مراسم رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف ضمن تشکر از خانواده دکتر روستا آزاد برای موافقت با برگزاری مراسم تشییع او در دانشگاه با ذکر خاطره‌ای گفت: وقتی قرار شد برای فرصت مطالعاتی به آمریکا بروم‌، تنها توصیه ایشان به من این بود که خودت باش و دکتر روستا آزاد به معنی‌ واقعی در همه شرایط خودش بود.

در ادامه حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر روستا آزاد را مجاهد تلاش‌گر نامید و گفت: خصال نیک تلاش‌گری و برای خدا کار کردن و نهراسیدن از ملامت ملامت‌گران در مسیر اهداف عالی که برای کشور می‌دید، از مهم‌ترین ویژگی‌های او بود.

در ادامه سهراب‌پور از روسای پیشین دانشگاه نیز در این مراسم از علاقه خود به دکتر روستا آزاد مانند علاقه‌اش به فرزند خود گفت و افزود: در تمام مدت عمرش در کارهای اجرایی، فناوری و پیشرفت دانشگاه فداکاری کرده است. دکتر برای کشور و دانشگاه یادگاران مهمی بجا گذاشته است و می‌توان گفت زندگی خود را فدای نظام و پیشرفت کشور کرد.

سجاد روستا آزاد، فرزند دکتر روستا آزاد نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از شرکت‌کنندگان در مراسم از تلاش‌های وی در مسیر علم و پیشرفت کشور گفت.

پس از مداحی و روضه‌خوانی، پیکر دکتر روستا آزاد با حضور دانشگاهیان و دوستداران ایشان تا سر در دانشگاه شریف تشییع و پس از اقامه نماز به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) منتقل شد.

رضا روستا آزاد رئیس پیشین دانشگاه صنعتی شریف روز گذشته پس از یک‌ دوره بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) درگذشت./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.