ابتکار آموزش‌وپرورش در اجرای پویش «همه حاضر»

وزیر آموزش و پرورش گفت: پویش «همه حاضر» برای تامین نوشت افزار دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار در راستای عدالت اجتماعی است.

به گزارش شهروند آنلاین، یوسف نوری با انتشار پیام تصویری درباره پویش ملی تامین نوشت افزار دانش آموزان کم برخوردار اظهار کرد: توفیق شد که دوستان در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی پویش «همه حاضر» را شروع کنند و این پویش با کنشگری دانش‌آموزان و همه نهادها و افراد علاقمند به کمک کردن به دانش آموزان مناطق محروم، مرزی و عشایری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در مرحله اول موضوع تامین نوشت افزار دانش‌آموزان مطرح شد، افزود: در این پویش به دانش آموزانی کمک می‌شود که ممکن است به دلیل عدم تامین نوشت افزار از تحصیل باز مانند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اکنون این اقدام، در واقع شروعی برای اقدامات بعدی است که می‌توان در راستای عدالت اجتماعی از آن نام برد. به طور مثال، تامین بحث تغذیه دانش آموزان، لباس و کتب درسی در مراحل بعد مورد توجه قرار می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: به محض نهایی شدن این فراخوان در مراسم خاصی اقلام میان دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار توزیع خواهد شد.

نوری با بیان اینکه دانش آموزانی که مسئولیت اجتماعی دارند، حضور در این پویش برکات خوبی برای آنها خواهد داشت از دانش آموزان آرمانخواه و فعال در حوزه‌های تامین نیازهای دانش آموزان در مناطق محروم  برای حضور در این پویش دعوت کرد و گفت: دانش آموزان می‌توانند حضور خود در این پویش را در شبکه های اجتماعی از جمله شاد به اطلاع سایر همکلاسی‌های خود برسانند.

به گزارش ایرنا، پویش «همه حاضر» با هدف رساندن کمک‌های مردمی به دانش آموزان کم بضاعت شکل گرفته است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.