سیمای جدید یحیی به تیمش آمد!

پرسپولیس به تیمی تبدیل شد که هواداران انتظار داشتند

یحیی گل‌محمدی با سیمای جدید توانسته نتایج فوق‌العاده‌ای با پرسپولیس بگیرد و تیمش را به صدر جدول لیگ برتر برساند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، طوفان پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به خوبی نشان می‌داد که یحیی گل‌محمدی قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در تیمش برای فصل جاری لیگ برتر ایجاد کند. مربی باتجربه فوتبال ایران بعد از آنکه در یکی، دو بازی نتوانست نتایج لازم را بگیرد، نسبت به ایجاد تغییرات در چهره خودش هم تصمیم‌گیری کرد.

سرخپوشان پایتخت بعد از تساوی با سپاهان موفق شدند تیم سرسخت مس رفسنجان را شکست بدهند و جمع امتیازات خود را به عدد 18 برسانند و صدر جدول را از گل‌گهر پس بگیرند. حالا مشخص است پرسپولیس بعد از آنکه قهرمانی را سال قبل به استقلالی‌ها داد، یکی مدعیان اصلی قهرمانی است. تیمی که نشان داده می‌تواند گریبان هر مدعی دیگری را هم در لیگ بگیرد.

نکته قابل توجه، تغییر چهره یحیی گل‌محمدی نسبت به گذشته است. یحیی که پیش از بازی سپاهان، اقدام به تراشیدن سرش کرده بود، روی این استایل که هرگز از او در دوران فوتبال ندیده بودیم، بیشتر کار کرده و در مسابقه دیروز مقابل مس، با ته‌ریشی جوگندمی که هماهنگی کاملی با موهای سرش داشت، کنار زمین حاضر شد و با کت و شلوار سرمه‌ای و پیراهن مشکی سیمایی کاملا متفاوت نسبت به گذشته داشت.

البته پرسپولیس که مقابل مس رفسنجان شروعی خوب، تهاجمی و نفسگیر روی دروازه حریف داشت، در ادامه آن ریتم عالی را گم کرد و در نیمه دوم حتی تا حد زیادی تحت تاثیر نمایش حریف قرار گرفت و با خوش‌شانسی از چنگ تیم رفسنجانی فرار کرد؛ چیزی که چندان باب طبع گل‌محمدی که نتیجه، صدرنشینی و بازی زیبا را با هم می‌خواهد نبوده و بنابراین او در دقایق بسیاری از بازی، با همان نگاه تنگ و ترش، بازیکنانش را به تلاش بیشتر و بازی جدی‌تر و تصمیمات بهتر دعوت می‌کرد.

حالا پرسپولیس دوباره به همان تیمی تبدیل شده که هواداران این تیم انتظارش را می‌کشیدند. سرخ‌ها بعد از 5 قهرمانی متوالی تاب آن را که استقلال گوی سبقت را برباید و جام بگیرد، نداشتند و حالا امیدوارند در لیگ بیست و دوم بار دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. هرچند که در رقابت با استقلال،‌ سپاهان و گل‌گهر کاری بسیار دشوار پیش روی آنها خواهد بود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.