ترافیک سنگین در محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در محور ارتباطی کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده سرودار و همچنین مسیر شمال به جنوب این جاده در محدوده های میانک، سه راهی دیزین، نسا، گرماب و وینه در زمان حاضر سنگین گزارش شده است.

او با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال، هراز و  فیروزکوه در زمان حاضر بصورت عادی و روان در جریان است.

او تصریح کرد: مسیر جنوبی کمربندی محمودآباد به فریدونکنار به علت اجرای عملیات راهداری، مسدود و تردد خودرو از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می شود.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای شمالی مازندران یادآور شد که همسو با اجرای این طرح، تردد خودرو از ظهر امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.