فصل‌الخطاب

واعظی: بیانات رهبری فصل‌الخطابی برای همه گروه‌های سیاسی و مسئولان است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با قدردانی از حمایت اخیر مقام معظم رهبری از دولت، فرمایشات ایشان را فصل‌الخطاب دولت و همه‌گروه‌های سیاسی دانست.

شهروند آنلاین: محمود واعظی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی در زمینه ضرورت حفظ حرمت و جایگاه رئیس‌جمهور و دولت، گفت: بیانات معظم‌له مثل همیشه بسیار روشنگر، صریح و راهگشا بود. با توجه به اینکه متاسفانه فضای توهین و هتک حرمت دولت و شخص رئیس‌جمهور در سکوت و انفعال مراجع مسئول در حال باب شدن بود، بیانات ایشان بسیار بموقع بود و از رویه شدن این رفتار ناصواب جلوگیری کرد.

وی افزود: اگرچه خطاب مستقیم رهبر انقلاب اسلامی در بیانات روز گذشته به هتاکان و توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور بود،‌ اما در حقیقت تذکر ایشان، فصل‌الخطابی برای همه گروه‌های سیاسی و مسئولان است تا در روزهایی که کشور بیش از همیشه به وحدت و انسجام محتاج است،‌ ذهن مردم را با حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد نیازاریم و در مسیر اداره کشور – که این روزها به دلیل ابتلاء به بحران کرونا و تحریم‌های بی‌سابقه، دشوارتر از همیشه است- اخلال ایجاد نکنیم.

به گزارش ایسنا رئیس دفتر رئیس‌جمهور اداره کشور در شرایط بسیار دشوار فعلی را نیازمند مشارکت و یاری همه ارکان و نیروها دانست و ابراز امیدواری کرد که همه ما اعم از مسولان ،صاحبان تریبون‌، گروه هاو کنشگران عرصه سیاست و فعالان رسانه ای با سرلوحه قراردادن بیانات اخیر مقام معظم رهبری در گفتار و کردار؛‌ در راستای وحدت و انسجام ملی حرکت و به دستگاه اجرایی در اداره کشور کمک کنند.

واعظی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه حداکثری به منویات رهبر انقلاب و عمل به توصیه ایشان در زمینه وحدت و انسجام ملی، انشاءالله خواهیم توانست با هم‌افزایی، هم‌فکری و همدلی از شرایط خطیر فعلی با مشکلات کمتری عبور کنیم و راستای حل مسائل مردم بکوشیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.