دستور رئیس جمعیت هلال احمر برای اجرای طرح «آمران سلامت»

لبیک جوانان و داوطلبان هلال احمری به درخواست رهبر انقلاب برای مقابله با کرونا

در پی فرمایشات مقام معظم رهبری برای استفاده از نیروهای‌داوطلب جهت مقابله با ‎کرونا، به دستور رئیس ‎جمعیت هلال احمر، طرح‌ ‎آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان‌ماه با هدف دعوت مردم به ‎رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت جوانان و داوطلبان هلال احمری اجرا می‌شود.

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با اعضای ستاد مرکزی مبارزه با کرونا بر استفاده از نیروهای داوطلب برای مقابله با کرونا تاکید کرد. در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیروهای‌داوطلب جهت مقابله با ‎کرونا، به دستور دکتر همتی رئیس ‎جمعیت هلال احمر، طرح‌ آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان‌ماه سال جاری با هدف دعوت مردم به ‎رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت جوانان و داوطلبان هلال احمری اجرا می‌شود.

این طرح در مراکز استان ها و شهرستان ها به صورت همزمان اجرا می شود. بنا به گزارشات جمعیت هلال حمر،‌ از تمام ظرفیت داوطلبان در جهت آموزش همگانی و همراهی مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی جهت به در این طرح استفاده خواهد شد.

اجرای طرح آمران سلامت از روز دوشنبه

رییس جمعیت هلال از اجرای طرح آمران سلامت از روز دوشنبه با استفاده از ظرفیت جمیعت داوطلبان هلال احمر خبر داد. دکتر «کریم همتی» اعلام کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد مرکزی مقابله با کرونا جمعیت هلال احمر از روز دوشنبه طرح آمران سلامت را در کل کشور به اجرا درخواهد آورد.  وی ادامه داد: در این طرح از ظرفیت جوانان و داوطلبان پرشور و همراهان همیشگی جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد. همتی خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد چنانچه کمبودی در زمینه ماسک و لوازم حفاظت شخصی وجود دارد در این طرح در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ستادملی مقابله با کرونا ادامه داد: نکته دوم در فرمایشات مقام معظم رهبری بحث معیشت مردم در این شرایط بود. از همین رو از محل کمک هایی که به جمعیت هلال احمر شده است ۸۰ هزار بسته غذایی در طی این ده روز در بین افراد نیازمند در سراسر کشور توزیع خواهد شد.  رییس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: کماکان جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که پل و راه ارتباطی باشد. بین افراد دارا و افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا و امیدواریم مردم در این زمینه نیز مانند گذشته همراهی و همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر داشته باشند تا کمترین فشار بر اقشار آسیب پذیر وارد شود.

در پی درخواست رهبر معظم انقلاب از ورود نیرو‌های داوطلب و انقلابی در مقابله با کرونا داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر با انتشار پست‌هایی به درخواست رهبری لبیک گفتند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.