نمی‌دانم چطور به استقلال برگشتم!

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با «شهروند»: خیال ساپینتو راحت؛ او تحت حمایت من است

مدیرعامل جدید استقلال می‌گوید بدهی‌های زیادی پیش روی باشگاه است و کار سختی برای مدیریت دارد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به صندلی مدیریت استقلال اتفاقی تکراری برای هواداران فوتبال محسوب می‌شود. او که در گذشته در چهار مقطع زمانی مختلف مدیرعامل استقلال بوده، حالا بار دیگر این عنوان را در اختیار دارد.

فتح‌الله‌زاده اگرچه مدیری محبوب نزد هواداران استقلال محسوب می‌شود که در گذشته افتخارات متعددی برای این باشگاه به دست آورده، اما شکل حضور او باعث شده تا فشار زیادی به این مدیر در شروع کارش وارد شود. البته او امیدوار است آرامش تیم حفظ شود و تغییر مدیریتی خللی در شرایط تیم فوتبال این باشگاه ایجاد نکند.

فتح‌الله‌زاده که قرار است از صبح روز دوشنبه رسما در دفتر کار خود حاضر شود و کارش را شروع کند،‌ فعلا از جزییات امور باشگاه ابراز بی‌اطلاعی می‌کند. با این حال، به مناسبت مدیرعاملی دوباره‌اش دقایقی با او همکلام شدیم که مشروح صحبت‌ها را در ادامه می‌خوانید:

*اگرچه هر وقت بحث تغییر مدیریت در استقلال می‌شود، نام شما وسط می‌آید، اما این حضور بسیار ناگهانی بود. چه شد که دوباره مدیرعامل استقلال شدید؟

(با خنده) خودم هم نمی‌دانم چطور شد! ابتدا جا دارد از زحمات برادر عزیزم، آقای آجورلو، تشکر کنم. ایشان زحمات زیادی در استقلال کشید و برایش هرجا که هست آرزوی توفیق دارم. شخصا خودم دوست داشتم افراد دیگر در استقلال باشند و کمک کنند، اما به هر حال شرایط طوری پیش رفت که از من خواستند این مسئولیت را برعهده بگیرم. می‌دانم کار بسیار سختی داریم، اما هرچه در توان دارم برای موفقیت استقلال می‌‌گذارم. به هر حال، ما خون‌مان آبی است و وقتی نیاز هست باید بیاییم و کمک کنیم.

**شما از دلیل برکناری آقای آجورلو اطلاعی دارید؟

واقعیتش را بخواهید چیزی نمی‌دانم. او برای استقلال زحمت کشید و همین حالا هم از دوستان خیلی خوبم است. رفاقتی قدیمی با آقای آجورلو داریم، اما تصمیم این بوده است. امیدوارم موفق باشند.

*ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال، در مصاحبه‌اش گفته که از تغییر مدیریت شوکه شده است. این مساله آرامش او و تیم را بر هم نمی‌زند؟

آقای ساپینتو در هر شرایطی تحت حمایت کامل من قرار دارد. به زودی با او جلسه می‌گذارم و مسائل را جلو می‌بریم. تیم الان مدعی قهرمانی است و جایگاه خوبی دارد و باید این روند حفظ شود. انشاءالله با تعاملی که با ساپینتو ایجاد می‌کنیم همه چیز خوب جلو می‌رود. از هواداران عزیزمان نیز می‌خواهم به حمایت خود ادامه بدهند تا آنچه آرزوی همه ماست به دست آید. دبل قهرمانی برای ما از همه چیز مهم‌تر است.

*حاج آقا، از بدهی‌های سنگین پیش روی باشگاه خبر دارید؟

من هنوز به باشگاه نرفته‌ام، اما چیزهایی شنیده‌ام. خودم هنوز بررسی نکرده‌ام، اما به من گفته‌اند که بازیکنان زیادی از باشگاه طلبکار هستند. سازمان لیگ اعلام کرد که حدود 70 میلیارد بابت تبلیغات محیطی بدهکاریم و طلب استراماچونی و یکی، دو بدهی سنگین که به حکم در فیفا رسیده هم هست. کارمان سخت است، اما باید تلاش کنیم تا دغدغه‌ها را کاهش بدهیم.

*خودتان به موفقیت دوباره در استقلال امیدوار هستید؟

امیدمان به خدا و بعد حمایت هواداران است. ما هرچه بلدیم انجام می‌دهیم و انشاءالله همه چیز درست می‌شود. همان‌طور که گفتم کارمان سخت است، اما تجربه خوبی دارم و فکر می‌کنم می‌شود بسیاری از مسائل را حل کرد.

*حرف پایانی؟

از همه پیشکسوتان، کارشناسان و بزرگان می‌خواهم نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کنند و در کنار ما باشند. استقلال نیازمند حمایت همه‌جانبه است. هواداران عزیزمان نیز باید پشت تیم باشند و مثل همیشه صحنه را خالی نکنند. انشاءالله با همدلی اتفاقات خوبی می‌افتد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.