سحر زکریا دست از سر مهران مدیری برنمی‌دارد!

جنگ و گریز یک نفره

بازیگر سابق سریال‌های مهران مدیری حسابی از او شاکی است. رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی البته بر این باورند که ظاهرا مزه شیرین دوباره بر سر زبان افتادن هم مزید بر علت شده تا او دست بردار این ماجرا نباشد

شهروند آنلاین: سحر زکریا دست از سر مهران مدیری برنمی‌دارد! چند هفته پیش بود که سحر زکریا بازیگر سریال‌های طنز مهران مدیری در حملات تندی که نوک پیکان‌شان متوجه مهران مدیری بود، انتقادات شدیداللحنی از فساد در سینمای ایران و مافیای سینما به عمل آورد.

سحر زکریا در آن پست‌های اینستاگرامی اظهار نارضایتی کرده بود که چرا مدت‌هاست مهران مدیری و دیگر کارگردانان سینما و تلویزیون نقشی بهش نمی‌دهند.

حمله دوباره

حالا در شرایطی که زیاد از آن انتقادات نگذشته، زکریا در واکنش به خبر آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال هیولا دوباره مهران مدیری را نشانه گرفته است.

در آن خبر که باعث ناراحتی سحر زکریا شده، مهران مدیری گفته بود که از آبان ماه، سری جدید برنامه دورهمی را در شبکه نسیم و فصل دوم سریال هیولا را برای شبکه نمایش خانگی کلید خواهد زد، البته به شرطی که وضعیت کرونای ایران در نیمه دوم سال ۹۹ بهش اجازه دهد.

اما ظاهرا ناراحتی زکریا مربوط به نقل قولی است که از مهران مدیری به عمل آمده و گفته شده که او در هیولا با بازیگران سابقش همکاری نخواهد کرد و قصد دارد از بازیگران درجه یک استفاده کند.  موضوعی که باعث شده سحر زکریا جوش بیاورد و به مدیری حمله کند.

توهین

سحر زکریا دست از سر مهران مدیری برنمی‌دارد! او در پستی اینستاگرامی نوشت: «خوش به غیرتتان! تیم مهران مدیری امروز این رسانه به همه ما توهین می‌کند و شما خاموش هستید. متاسفم به چه حقی این‌گونه زحمات سال‌های یک تیم را با دیالوگ‌های ناشایست به زیر سوال می‌برید».

به نظر می‌رسد سحر زکریا از رسانه‌ای که خبر را مخابره کرده شاکی است: «واقعا به چه حقی به ما توهین می‌کنید؟ اگر قرار است کاری ساخته شود، بسازند؛ ولی این چه نوع خبری‌ست که “ایشان از تیم سابق خود استفاده نخواهند کرد و به سراغ بازیگران درجه یک خواهند رفت”! ممنون از این همه وقاحت، معلوم است دستان‌تان با هم در کاسه است. از امروز دیگر حرمتی نگه نخواهم داشت، زیرا حرمتم را زیر سوال بردید و به شما اجازه نمی‌دهم. شاید همکارانم عادت به بی‌حرمتی کرده‌اند و یا همچنان نشسته‌اند که روزی ایشان لطف کنند و باز دستی به سرشان بکشند، ولی من از این توهین نمی‌گذرم».

بی‌پاسخ

این اولین بار نیست که سحر زکریا مهران مدیری را در کانون انتقاد خود قرار داده است. مدیری اما تاکنون، چه در شبکه‌های اجتماعی و چه خارج از فضای مجازی پاسخی به انتقادات سحر زکریا نداده است. زکریا از علی اوجی، برادران آقا گلیان و موسسه تصویری و تبلیغاتی وابسته به این تهیه‌کنندگان نیز انتقاداتی داشته است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.