جزئیات تعرض به زنان در پارک مهرگان

پلیس از مردم خواست متهم را شناسایی کنند

یک مرد متجاوز از سوی ماموران پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد. چهره بدون پوشش متهم با دستور مقام قضائی برای شناسایی شکات احتمالی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ سرهنگ کارآگاه «مرتضی نثاری»، معاون مبارزه با جرائم‌جنایی پلیس آگاهی پایتخت درباره جزئیات این پرونده گفت: «با وقوع 4 فقره آزار و اذیت جنسی و سرقت از 4 زن نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد، قربانیان این پرونده مشغول پیاده‌روی در نزدیکی پارک مهرگان بودند که از سوی یک مرد جوان در محلی خلوت هدف حمله، تجاوز و سرقت به عنف قرار گرفتند. بنابرحساسیت موضوع تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند و با تحقیقات شبانه‌روزی هویت این مرد جنایتکار را شناسایی کردند.»

سرهنگ کارآگاه نثاری ادامه داد: «همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کنند و برای دستگیری او وارد عمل شدند. کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه مرد جنایتکار شدند و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.»

شناسایی مجرم خطرناک

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی و سرقت از 4 زن نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی اعتراف کرد. قربانیان نیز با حضور در اداره شانزدهم این مرد جنایتکار را شناسایی کردند.»

او با بیان اینکه چهره بدون پوشش متهم با دستور مقام قضائی برای شناسایی شکات احتمالی منتشر شده است، افزود: «چنانچه افرادی از سوی این مرد جنایتکار هدف تعرض قرار گرفتند برای ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند. آنها اطمینان داشته باشند که پلیس شکایت آنها را با رعایت اصول امانتداری رسیدگی می‌کند. در حال حاضر نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.