پیام مهم فرمانده کل سپاه برای همسایگان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ماجراجویی‌های خبیثانه رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای آن در اطراف مرزهای کشورمان هشدار داد.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار حسین سلامی در مراسم آغاز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران با شعار «ایران مقتدر» در منطقه عمومی ارس گفت: متاسفانه رژیم صهیونیستی به کشور‌های جنوب و شمال غرب ایران نفوذ کرده است. به دولت‌های آن کشور‌ها می‌گوییم اسراییل را به کشور خودتان راه ندهید چرا که رژیم صهیونیستی منشا ناامنی و خباثت است. ما قاطعانه و مقتدرانه از امنیت خودمان در هر شرایطی دفاع می کنیم اما شما دچار مشکل خواهید شد.

او ادامه داد: اصل مشی ما با همسایگان خود بر اساس دوستی و حسن همجواری و تعامل صحیح سیاسی است، اما اگر از طریق این هماسایگان امنیت ملت ایران به خطر بیفتد و کشورمان تهدید شود آن گاه مشی ما هم تغییر خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما در هر شرایطی از منافع حیاتی خود دفاع می‌کنیم و تاکیدمان به همسایگان این است که غیرتهاجمی برخورد کنند، منطق سیاسی، بین المللی و قواعد حقوقی هم همین را بیان می‌کند.

او همچنین به رژیم آل سعود درباره بنگاههای دروغ پراکنی رسانه‌ای که شبانه روز علیه ملت ایران تبلیغ می کنند هشدار داد و گفت: به آل سعود می گوییم مراقب رسانه های خود باشید و آنها را کنترل کنید وگرنه دودش به چشم خود شما خواهد رفت.

سردار سلامی با اشاره به ابعاد مختلف فتنه اخیر در کشور افزود: علت اینکه دشمنان ملت ایران از طریق امواج و فضای مجازی به امنیت ملی هجوم آورده اند این است که در میدان از انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند و ان شاءالله از این جبهه هم شکست خواهد خورد چرا که در طول چهل و سه سال گذشته از درون هر بحران، قوی تر بیرون آمده‌ایم و تهدیدها را به فرصتها تبدیل کرده ایم./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.