ترخیص خودروهای حراجی در بوشهر

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر گفت: یک هفته پس از اعلام برندگان مزایده خودرو‌های خارجی، بیش از ۲۵۰ حواله صادر و حدود ۱۸۰ خودرو از گمرک بوشهر و گناوه خارج شد.

به‌گزارش شهروند آنلاین،رحیم بهادری افزود: پس از شروع روند فروش مزایده‌ای خودرو‌ها در گمرکات و سازمان بنادر کشور به دستور مقام قضائی، ۱۶ مهر برندگان ۸۵۹ دستگاه خودروی فروش رفته در استان بوشهر مشخص شد و از ۱۸ مهر روند ترخیص و خروج خودرو‌ها آغاز شد.

به گفته او، تا شنبه ۲۳ مهر یعنی ۵ روز پس از اعلام نتایج قطعی برندگان مزایده، بیش از ۲۵۰ حواله فروش صادر و  ۱۸۰ دستگاه خودرو از گمرک بوشهر و گناوه به صاحبان آنها تحویل شد.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ادامه داد: طبق جدول زمانبندی تهیه شده روزانه ۵۰ حواله فروش خودرو صادر شده است.

بهادری با عذرخواهی از معطل شدن خریداران و برندگان به دلیل تعداد بالای خودرو در استان بوشهر، گفت: ۹۹ درصد خودرو‌های موجود در گمرک‌های استان به فروش رفته‌اند.

او بیان کرد: روند فروش خودرو‌های باقیمانده فردا(سه‌شنبه ۲۶ مهر) در قالب مزایده فوق العاده دوم به شماره ۵۶۶ آغاز می‌شود.

از یک هزار و ۶۲ دستگاه خودرو در مزایده خودرو‌های گران قیمت وارداتی که در انبار‌های اموال تملیکی رسوب کرده بودند، بیشترین آنها یعنی ۸۹۳ دستگاه مربوط به بوشهر و گناوه بود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.