این فقط سایه لیونل مسی است!

نمایش ضعیف لیونل مسی در ال‌کلاسیکو، هواداران او را حسابی ناامید کرده

جدا از شکست بارسلونا در ال‌کلاسیکو، نمایش ضعیف فوق‌ستاره آرژانتینی هم انتقادهای زیادی را در پی داشته است.

نشاندن رونالد کومان روی نیمکت سرمربیگری و مخالفت با جدایی مسی هم باعث نشده تا بحران فصل گذشته بارسلونا به فصل جدید منتقل نشود. ال کلاسیکو در شرایطی برگزار شد که رئال مادرید دو باخت عجیب را متحمل شده بود و زیدان زیر فشار انتقادات قرار داشت، اما برخلاف گذشته شکست بارسا در نیوکمپ این روزها کار چندان سختی هم نیست.

برد 3-1 رئال مادرید هر چقدر باعث دوری این تیم از بحران شد، بارسا را بیش از قبل وارد بحران کرد. با اینکه کومان اعتقاد داشت تیمش با یک پنالتی غیرمنصفانه گل دوم را دریافت کرده و در پایان به شدت علیه داور انتقاد کرد، اما حالا همه رئال را برنده ال‌کلاسیکو می‌دانند.

در این میان هر چقدر هواداران بارسلونا منتظر شدند تا مثل سال‌های نه چندان دور لیونل مسی یک تنه با نمایش انفرادی خود گره مشکلات آبی‌اناری‌ها را در زمین باز کند، به جز راه رفتن و توپ لو دادن چیزی از این فوق ستاره آرژانتینی ندیدند. تنها حرکت مثبت مسی در طول بازی جا گذاشتن راموس و تک به تک شدن با کورتوا بود که آن هم با ناکامی لیونل همراه شد.

لیونل مسی که مدتی است از دوران اوج خود دور شده و انتقادات زیادی را می‌شنود، یک نمایش ضعیف دیگر را هم پشت سر گذاشت تا مشخص شود تلاش مدیران بارسا برای نگه داشتن او در نقل و انتقالات تابستانی چندان هم موفقیت آمیز نبوده است. خیلی‌ها نمایش دیروز مسی را به وجود سایه‌ای از او در زمین تشبیه کردند که نتوانست به یاری تیمش بیاید.

با اینکه برخی طرفداران مسی همچنان به آمارها دلخوش کرده اند و می گویند او با 26 گل بهترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو است و یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان به حساب می‌آید، به نظر می‌رسد پروژه بارسا با مسی 33 ساله به بن‌بست خورده.

مسی آخرین بار در ماه می سال 2018 برابر رئال مادرید گلزنی کرده بود. با این حال او اکنون منتظر بازی برگشت خواهد ماند تا شاید در سانتیاگو برنابئو موفق به شکستن طلسم خود شود؛ ورزشگاهی که الهام بخش مسی بوده و تا به اینجا 15 گل در آن به ثمر رسانده است.

اخبار حاکی از آن است که در صورت حفظ این روند، لیونل مسی تابستان بعدی به عنوان بازیکن آزاد نوکمپ را ترک خواهد کرد. حداقل تا امروز بعید به نظر می‌رسد بارسلونا موفق به کسب دستاورد بزرگی در ماه‌های آتی شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.