به‌روز رسانی سارقان با اغتشاشات!

مرد جوانی که توسط افراد ناشناس هدف آدم‌ربایی قرار گرفته بود، با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی عنوان کرد: جلوی درب خانه خود در خیابان خاور شمالی محله فرجام ایستاده بودم که چند مرد جوان به سمت من آمدند و خودشان را مامور امنیتی و نیروی انتظامی معرفی کردند.

به گزارش شهروند آنلاین، تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد سه‌شنبه ۱۳ مهر ماه جاری، چند مرد جوان با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی، مالباخته را به بهانه اینکه او در اغتشاشات اخیر تهران حضور داشته است، چشمانس را بسته و با خودروی خود اقدام به ربودن مالباخته کرده‌اند.

از سوی دیگر، بررسی‌ها نشان داد افراد ناشناس در خودروی خود با ایجاد ضرب و جرح از این مرد جوان ۳۰۰ دلار سرقت کرده‌اند و همچنین مشخص شد مالباخته در زمان نا آرامی‌ها در اغتشاشات حضور نداشته و در خانه خود بوده است.

کارآگاهان پلیس آگاهی به دنبال دریافت اظهارات مالباخته، رصد‌های اطلاعاتی را کلید زدند و پی‌بردند متهمان با جعل عنوان مامور پلیس، اقدام به آدم‌ربایی، ضرب‌وجرح و سرقت به‌عنف در خیابان خاور شمالی محله فرجام کرده‌اند و این امکان وجود دارد این افراد با همین شگرد، افراد دیگری را طعمه قرار داده باشند.

تحقیقات در رابطه با شناسایی و دستگیری متهمان توسط کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی آغاز شده است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.