طلایه‌داران ایرانی مسابقات جهانی «ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲»

تیم مخترعان ایران به سرپرستی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی مدال طلای مسابقات جهانی «ایده و اختراعات کرواسی ۲۰۲۲» را کسب کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، مسابقات جهانی ایده و اختراعات کرواسی (۲۰۲۲ Inova Croatia ۲۰۲۲ (Inova از ۱۹ تا ۲۳ مهرماه زیرنظر فدراسیون بین‌المللی مخترعان(IFIA) و سازمان جهانی مالکیت فکری (WIIPA) و با حمایت انجمن‌ها و مراکز نوآوری و اختراعات اروپا در پایتخت کرواسی به دو ‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبائی، تیم ایران به سرپرستی و مدیریت دکتر سید جلال فرجی عضو هیات علمی گروه مدیریت شهری و متخصص حوزه شهر هوشمند این دانشگاه، فاطمه ایزدی دانشجوی دکتری گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی و امیرحسین پاینده و سامان کیوان‌نیا دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری دانشگاه تهران در بین هزار تیم شرکت کننده موفق به کسب مدال طلای این مسابقات در زیر گروه «تبلیغات و گردشگری» شد.

در این دوره از رقابت‌ها مخترعانی از ۴۰ کشور دنیا همچون کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن، چین، کره جنوبی، سوئیس، سوئد، نروژ، فرانسه، سنگاپور، کانادا، اندونزی و ایران حضور داشتند که هزار اختراع، ابتکار و نوآوری آنها در ۲۲ زیر گروه متخلف مورد ارزیابی هیات داوران این مسابقات قرار گرفت.

تیم ایران از نظر نوآوری، ماهیت طرح، کم‌هزینه و مقرون‌ به‌صرفه بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی، فرصت‌های بازار و سایر شاخص های مورد نظر مسابقه، با طرحی در حوزه گردشگری هوشمند شهری و گردشگری آینده محور در این جشنواره بین‌المللی برتر شناخته شد و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.