آرون افشار و محسن ابراهیم‌زاده در کیش می‌خوانند

کنسرت‌های کیش در هوای آزاد کرونا را به چالش می‌کشند

کیش در این روزها پایتخت موسیقی ایران است و همه روزه شاهد کنسرت‌های خوانندگان سرشناسی در این جزیره زیبا هستیم.

پولاد امین، شهروند آنلاین: بعد از اجراهای “هوروش‌بند” و “رضا بهرام” در جزیره کیش، که به‌خصوص در روزهای اول بلیت‌فروشی رسانه‌ها آن را “کنسرت برای صندلی‌های خالی” نامیدند، به نظر می‌رسد توجه خوانندگان به اجرای کنسرت در کیش جلب شده، حالا  آرون افشار و محسن ابراهیم‌زاده در کیش می‌خوانند و گویا دور جدید فعالیت‌های پساکرونایی خوانندگان پاپ ایرانی را باید در جزیره کیش انتظار بکشیم.

بعد از هوروش‌بند و رضا بهرام حالا نوبت آرون افشار و محسن ابراهیم‌زاده است که برای اولین بار از زمان شیوع کرونا به این سو روی استیج بروند.

آرون بعد از هشت ماه

در ادامه برگزاری کنسرت تعدادی از خوانندگان پاپ در جزیره کیش در روزهای کرونایی موسیقی ایران آرون افشار هم می‌خواهد در فضای باز کنسرت بدهد. این خواننده قرار است روز چهارشنبه هفتم آبان تازه‌ترین کنسرت خود را بعد از هشت ماه توقف در جزیره کیش برگزار کند.

در این زمینه خبرگزاری‌ها نوشته‌اند که در ادامه برگزاری کنسرت تعدادی از خوانندگان پاپ ایران که بعد از چند ماه توقف در فعالیت‌هایشان میزبان طرفداران خود هستند، آرون افشار دیگر خواننده موسیقی پاپ که طی ماه‌های گذشته تحت مدیریت برادران حاتم‌پور در موسسه «آوای فروهر» فعالیت کرده، کنسرتی را در فضای آبنمای موزیکال مجموعه «آوای خلیج فارس» برگزار می‌کند.

قیمت آرون

کنسرت آرون افشار که با بلیت‌های ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۸۰، ۲۲۰ و ۲۵۰ هزار تومانی برگزار می‌شود، ساعت ۲۳:۳۰ روز چهارشنبه هفتم آبان در فضای آبتمای موزیکال مجموعه «خلیج فارس» جزیره کیش پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که بعد از خرید بلیت، ۲ صندلی قبل و بعد از صندلی خریداری شده، جهت حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی غیرفعال می‌شود.

دونه دونه

آرون افشار و محسن ابراهیم‌زاده در کیش می‌خوانند

آرون افشار البته در این راه تنها نیست و بعد از هوروش بند، رضا بهرام و او، محسن ابراهیم‌زاده هم گفته که برای برگزاری کنسرت عازم کیش می‌شود. محسن ابراهیم‌زاده تازه‌ترین برنامه زنده خود را پنجشنبه شب هشتم آبان ماه اجرا خواهد کرد. این کنسرت نیز در فضای آبنمای موزیکال مجموعه آوای خلیج فارس جزیره کیش برگزار می‌شود.

کنسرت محسن ابراهیم‌زاده که بعد از هوروش بند، رضا بهرام و آرون افشار چهارمین کنسرتی است که در جزیره کیش میزبان مخاطبان است، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته با بلیت‌های ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۸۰، ۲۲۰ و ۲۵۰ هزار تومانی برگزار خواهد شد. کنسرت محسن ابراهیم‌زاده ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه هشتم آبان برگزار می‌شود و مثل هر سه کنسرت گذشته با خرید هر بلیت ۲ صندلی قبل و بعد از صندلی خریداری شده جهت حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی غیرفعال می‌شود.

یک نکته

نکته جالب درباره کنسرت‌های کیش این‌که این خوانندگان از جمله هنرمندانی هستند که طی ماه‌های گذشته با مدیریت محمدحسین توتونچیان در برگزاری کنسرت‌هایشان فعالیت کرده‌اند. البته مدیریت برنامه‌های محسن ابراهیم‌زاده به عهده مهدی کرد است اما گویا محمدحسین توتونچیان در برگزاری اجراهای زنده این خواننده نقش موثری را ایفا می‌کند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.