تراس در ظاهر نخست‌وزیر است ولی دیگر قدرتی ندارد

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان سه‌شنبه 18 اکتبر 2022

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ دیلی‌میل می‌گوید که دوشنبه‌شب به تراس هشدار داده شد که «او مسئول است، اما دیگر قدرتی ندارد.» این روزنامه گزارش می‌دهد که نخست‌وزیر اذعان کرد با استراتژی اقتصادی‌ «ضربتی و غیرقابل دسترس» پیش رفته و تلاش می‌کند حمایت نمایندگان خود را جلب کند.

گاردین

گاردین می‌گوید که جرمی هانت، صدراعظم آلمان در حالی که برنامه‌های اقتصادی نخست‌وزیر را به‌هم ریخته است، نوید تغییر «شگفت‌انگیز» در مالیات را داده است. تغییرات او شامل کاهش توقف قیمت انرژی است که تراس بارها از آن حمایت کرده بود. منابع به روزنامه گفتند که نخست‌وزیر روز دوشنبه با سر گراهام بردی، رئیس کمیته 1922 ملاقات کرد و در آنجا درباره میزان خشم نمایندگان بحث کردند.

فایننشال‌تایمز

فایننشال‌تایمز می‌گوید که آینده نخست‌وزیر پس از اینکه هانت سیاست‌های اقتصادی‌ لیز تراس را پاره کرد، با «لبه چاقو» روبه‌رو است. در حالی که صدراعظم جدید روز دوشنبه در حال بازنویسی استراتژی اقتصادی بود، خانم تراس مشغول مذاکرات بحران بود. این روزنامه گزارش می‌دهد که چندین نماینده مجلس گفتند که سر گراهام بردی قبلا تعداد «قابل توجهی» نامه عدم‌اعتماد دریافت کرده است.

دیلی‌میل

دیلی‌میل می‌گوید که دوشنبه شب به تراس هشدار داده شد که «او مسئول است، اما دیگر قدرتی ندارد.» این روزنامه گزارش می‌دهد که نخست‌وزیر اذعان کرد با استراتژی اقتصادی‌ «ضربتی و غیرقابل دسترس» پیش رفته و تلاش می‌کند حمایت نمایندگان خود را جلب کند.

تایمز

تایمز می‌گوید پس از اینکه نخست‌وزیر مجبور شد برنامه‌های اقتصادی خود را پاره کند، خانواده‌های انگلیسی ممکن است از آوریل با قبض‌های 5هزار پوندی انرژی مواجه شوند. آقای هانت روز دوشنبه اعلام کرد که تضمین قیمت انرژی در ماه آوریل به پایان می‌رسد. این روزنامه گزارش می‌دهد که خانم تراس پس از 6 بار چرخش روی نقشه‌های خود در یک روز، حالا برای بقا می‌جنگد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.