گزارش وضعیت امنیتی استان‌ها

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: برخلاف فراخوان‌های متعدد جریان دشمن برای ایجاد اغتشاش در کشور، وضعیت امنیت در استان‌ها خوب و مناسب است.

به گزارش شهروند آنلاین،سید مجید میراحمدی در حاشیه پنجمین همایش ملی پدافند شهری افزود: با وجود فراخوان‌های متعدد از سوی جریان دشمن و معاندان، اغتشاشاتی در شهر‌های کشور نداریم و گاهی تحرکات و اقدامات ایذایی انجام می‌شود.

او در ارتباط با موضوع تعیین شدن مکان‌هایی برای تجمعات هم اظهار کرد: دستورالعمل‌هایی در حال بررسی است و بر اساس آن مختصات مکان‌ها بررسی شده و سپس مشخص می‌شود.

میراحمدی در خصوص وضعیت شهر زاهدان هم گفت: زاهدان مساله مستقلی است. در این شهر ۱۵۰ نفر از اراذل به اموال عمومی و مغازه‌های مردم، حمله کردند که البته با هوشمندی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی وضعیت امنیتی شهر زاهدان خوب و مناسب است.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره زندان اوین، اظهار کرد: رفتن زندانیان بر روی مین مطلقا صحت ندارد و اساسا تحولات اوین ارتباطی با اغتشاشات به صورت مستقیم ندارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اضافه کرد: در ندامتگاه اوین حادثه رخ داده مربوط به بند سارقان بود که تصور داشتند با توجه به تحولات شهر‌های کشور، نیروی حفاظت زندان روی اغتشاشات تمرکز دارند و با این نگرش سعی کردند با ایجاد بلوا و آشوب از فرصت پیش آمده سوء استفاده کنند که موضوع مدیریت شد و هیچ زندانی از زندان فرار نکرد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.