راه‌اندازی پرواز‌های ارزان قیمت جام جهانی

وزیر راه و شهرسازی از فروش بلیت ارزان قیمت برای سفر به قطر خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ رستم قاسمی با اشاره به سفر دو روزه خود به کشور قطر و ملاقات با نخست وزیر  و وزیر حمل و نقل این کشور، توافقات انجام شده در مورد جام جهانی ۲۰۲۲ را از دستاورد‌های مهم  این سفر برشمرد و گفت: توافق شد چند روز قبل از مسابقات جام جهانی قیمت بلیت هواپیمای ایران و قطر ایرویز قیمت گذاری و اعلام شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: از همه کسانی که قصد تماشای مسابقات جام جهانی دارند، درخواست می‌کنم تا بلیت‌هایی که به صورت بسته‌هایی با مبالغ  ۸۰ میلیون تومان و حتی بیشتر از این به فروش می‌رسد، تهیه نکنند.

قاسمی ابراز امیدواری کرد با توافقات بسیار خوبی که با کشور قطر برای بلیت ارزان گرفته شده است، مردم دو هفته قبل از مسابقات جام جهانی از  سایتی که رسما  اعلام خواهد شد، بلیت ارزان تهیه کنند.

قاسمی همچنین با اشاره به توافقات انجام شده برای انجام سفر هوایی از فرودگاه‌های کشور به دوحه افزود: از شهر‌های ساحلی جنوبی بوشهر، بندرعباس، شیراز و کیش به دوحه پرواز انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی  افزود: با توجه به فراهم بودن امکانات رفاهی در استان‌های ساحلی جنوبی، تماشاچیان می‌توانند صبح به قطر سفر کنند و بعد از تماشای بازی به شهر خود باز گردند یا در هتل شهر‌های شیراز، کیش و بوشهر استراحت کنند.

قاسمی با اشاره به تعداد پرواز در نظر گرفته شده برای بازی‌های قطر گفت:  تعداد زیادی پرواز برای مسابقات جام جهانی در نظر گرفته شده و محدودیتی وجود ندارد و حتی هزینه نشست و برخاست هواپیما‌های ایرانی که در فرودگاه دوحه می‌نشیند برای ایران بدون دریافت هزینه پیش بینی شده است.

وزیر راه و شهرسازی  از توافق انجام شده با قطری‌ها در بندر رویس خبر داد و گفت: در این بندر زمینی برای برقراری دائمی نمایشگاه صنایع دستی ایرانیان در نظر گرفته شد که نمایشگاه گردشگری دائمی در آنجا برقرار خواهد شد.

قاسمی در مورد توافقات انجام شده در حوزه ترانزیت کالا و روابط میان دو کشور در حوزه کشتیرانی نیز گفت: روابط کشتیرانی بین ایران و قطر برقرار است و با توجه به برطرف شدن نقایصی که در گذشته وجود داشت، روابط بین دو کشور درحال توسعه است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان با بیان اینکه قطر جزو کنوانسیون تیر است، افزود: از دیگر موضوعات مهم مطرح شده با نخست وزیر و وزیر حمل و نقل قطر،  ایجاد تونل زیر زمینی بین کشور بود که  تصمیمات خوبی گرفته شد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.