دولت پشت کسب و کارهای مجازی را خالی نمی کند

خاندوزی:

در اواخر شهریور به دلیل فضای ایجاد شده آشوبگران، درآمد در حوزه کسب و ‌کارهای فضای مجازی به شکل منفی تحت تاثیر قرار گرفت که دولت پشت کسب و کارهای اینترنتی را خالی نمی کند و وظیفه خود را حمایت از این افراد می داند

به گزارش شهروند آنلاین؛ سید احسان خاندوزی روز سه شنبه در ششمین نشست خبری افزود: دوات سیزدهم در کنار اصلاح سیاستهای اقتصادی از تصمیمات اقتصادی شتابزده پرهیز کرد و به ان ریل سیاستی اقتصاد تا حد ممکن پایبند بوده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره رشد اقتصادی و تولید گفت: براساس برآوردهای اولیه کلرشناسان اقتصادی امیدواریم در تابستان ۱۴۰۱ شاهد افزایش رشد تولید باشیم.

وی ادامه داد: نرخ رشد تشکیل سرمایه ثابت در ماشین آلات، بهار پارسال ۳.۸ بود که بهار امسال ۵.۸ افزایش یافت‌. سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری ناشی از تحولات مثبت و روشن بود خاطرتشان کرد: اما در اواخر شهریور به دلیل فضای ایجاد شده آشوبگران، درآمد در حوزه کسب و ‌کارهای فضای مجازی به شکل منفی تحت تاثیر قرار گرفت که دولت پشت کسب و کارهای اینترنتی را خالی نمی کند و وظیفه خود را حمایت از این افراد می داند.

وی افزود: وزیر ارتباطات جزییات مصوبات در حمایت از این کسب و کارها را امشب اعلام می کند.

خاندوزی با اشاره به اینکه در حوزه حذف ارز نتایج آن آرام آرام درحال بروز است و این تکلیف دولت بود، از افزایش خرید گندم از گنوم کاران خبر داد و گفت: ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش تولید گندم و ۲ و نیم میلیون تن کاهش واردات داشتیم و دولت به جای یارانه دادن به کشاورزان خارجی به کشاورزان خود یارانه پرداخت کرد و یارانه خرید گندم در سال زراعی جدید به ۸۱ هزار میلیارد تومان افزایش یافت./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.