جسم بی‌جان «باران» ۷ ساله داخل یخچال پیدا شد

مادر و ناپدری تحت تعقیب قرار گرفتند

جسد دختربچه ۷ ساله در یخچال خانه‌ای در شهرری کشف شد. جسد این دختر در خانه یک مرد پیدا شده و در حال حاضر مادر و ناپدری این کودک تحت تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ روز دوشنبه بود که رسیدگی به پرونده قتل دختر خردسالی به نام باران در یکی از محله‌های شهرری در شعبه هفتم دادسرای شهرری در دستور کار مجید باقری، بازپرس ویژه قتل قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده با کشف جسد دختر ۷ ساله از سوی ماموران پلیس شهرری کلید خورد. ماجرا از این قرار بود که آن روز به پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام شد که یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر منطقه به نام سعید شناسایی شده است. ماموران به خانه این مرد رفتند تا آنجا را بررسی کنند. این در حالی بود که درست پس از ورود ماموران، سعید از پنجره به بیرون پرید و موفق به فرار شد. تعدادی از ماموران اقدام به ردیابی او کردند و چند مامور مشغول تفتیش خانه شدند که مقادیری مواد مخدر کشف شد.

کشف جسد پتوپیچ شده

در همان حین سگ ولگردی که از مدتی قبل در حیاط خانه این مرد خطرناک و مرموز زندگی می‌کرد، وارد آپارتمان شد. این سگ در آشپزخانه زوزه می‌کشید. همسایه‌ها گفتند که دختربچه‌ای به نام باران همیشه با این سگ بازی می‌کرده است. ماموران وارد آشپزخانه و متوجه چسبی شدند که روی در یخچال زده شده بود. آنها در یخچال را باز کردند و با جسم پتوپیچ‌شده‌ای مواجه شدند. داخل این پتو جسد بی‌جان دختربچه‌ای به نام باران بود. بلافاصله موضوع کشف جسد به بازپرس باقری مخابره شد و قاضی کشیک جنایی به همراه تیم تجسس برای تحقیقات در محل حاضر شدند.

تحقیقات در خانه مرموز

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که بیش از یک هفته از قتل می‌گذرد. علت اصلی این مرگ تلخ هنوز مشخص نیست، اما بررسی‌ها فرضیه خفه‌شدن کودک را قوت می‌بخشد. همچنین مشخص شد باران دختر زنی است که از مدتی قبل با سعید زندگی می‌کرد. این زن از شوهرش جدا شده و حدود دو یا سه ماه قبل زندگی‌اش در خانه سعید را شروع کرده بود. برادر خردسال باران نیز در همان خانه کنار آنها بود. روز کشف جسد، مادر باران و پسر خردسالش در خانه نبودند، اما بعد از اینکه مادر باران متوجه شد که ماموران پلیس برای دستگیری سعید مراجعه کردند، در تماس با مستاجر ساکن طبقه پایین گفته بود هر زمان ماموران رفتند به من اطلاع بده، امانتی باارزشی در خانه هست که باید آن را بردارم.

مادر و ناپدری تحت تعقیب

این در حالی است که دست‌نوشته‌ای کوتاه از مادر این دختر در خانه پیدا شد. مادر برای دخترش نوشته بود نمی‌توانم دوری تو را تحمل کنم. در ادامه تحقیقات یکی از همسایه‌ها به پلیس گفت: «سعید طبقه پایین خانه‌اش را به خانواده‌ای اجاره داده بود. مستاجر پولش را پرداخت کرده بود، اما سعید خانه را به او تحویل نمی‌داد. هر روز به اینجا می‌آمد، اما نمی‌توانست کلید ساختمان را بگیرد. احتمالا به خاطر اینکه جسدی در خانه بود به او کلید نمی‌دادند. شاید هم به خاطر رفت و آمد این مستاجر و این نقل مکان‌ها بود که سعید نتوانسته بود جسد دختر بچه را از خانه خارج کند.»

در حال حاضر مادر باران و سعید تحت تعقیب قضائی قرار دارند تا راز این جنایت هولناک فاش شود.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.