آقای اسطوره به کشتی برنمی‌گردد

با وجود مخالفت با استعفا،‌سوریان با ورزش اول خداحافظی کرد

حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی قصدی برای بازگشت به سمت خود ندارد؛ او روی این تصمیم پافشاری می‌کند.

به گزارش شهروندآنلاین، حمید سوریان چند روز قبل به بهانه مشکلات شخصی از سمت نایب رییسی فدراسیون کشتی استعفا کرد. بعد از این استعفا خیلی‌ها اختلاف نظر با علیرضا دبیر را دلیل آن دانستند. با این حال رییس فدراسیون کشتی با استعفای سوریان مخالفت کرد تا برخی تصور کنند او به سمتش برمی‌گردد.

با این حال سوریان امروز اعلام کرد قصدی برای بازگشت به کشتی ندارد. او در این خصوص گفت: «از ۳ سال پیش با خواست علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی حاضر شدم و در این مدت سعی کردم که به هر شکلی که می‌توانم در بازگشت کشتی به دوران اوج کمک کنم، اما با وجود همه این اتفاقات خوب از یکسال پیش تصمیم گرفتم که از این مسئولیت کنار بروم.»

او با رد شایعات درباره اختلافش با علیرضا دبیر تاکید کرد: «مشکلی با مدیریت فدراسیون ندارم. فکر می‌کنم نزدیک به دو دهه است که در کشتی هستم و در این مدت هم با تمام توان در خدمت کشتی بودم. برخلاف مسائلی که مطرح شده هیچ مشکلی هم بین من و مسئولان فدراسیون وجود ندارد. این دومین استعفای من در این یکسال اخیر بود که به خاطر رسیدن به مسائل شخصی به فدراسیون تحویل دادم. بعد از استعفای من خیلی از رسانه‌ها به این سمت و سو رفتند که مشکلی بین من و علیرضا دبیر وجود دارد، اما ما همچنان مثل سابق دوست هستیم و تصمیمم برای خروج از فدراسیون کشتی فقط برای رسیدگی به امور شخصی بود. هیچ مشکلی با فدراسیون کشتی نداشتم و ندارم، اما امکان ادامه همکاری هم وجود ندارد.»

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن در پاسخ به این سوال که چرا ماجرای استعفای خود را تا قبل از این رسانه‌ای نکرده بود، تاکید کرد: :در این یکسال به دلیل مسابقات مهمی که پیش رو بود و به دلیل حساسیت کار، در کنار تیم ملی کشتی فرنگی و فدراسیون بودم اما حالا ترجیح می‌دهم که دیگر در کشتی فرنگی نباشم. برای تیم‌های ملی کشتی و مدیریت فدراسیون در روزهای آتی هم آرزوی موفقیت دارم.»

با این تفاسیر شاهد کنار رفتن یکی از اسطوره های کشتی ایران و جهان از بدنه فدراسیون هستیم و باید دید علیرضا دبیر چه کسی را برای جایگزینی وی انتخاب خواهد کرد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.