مخبر: پاسخی کوبنده در انتظار حامیان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ خواهد بود

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: حامیان این عملیات کثیف و گروههای تکفیری پشت صحنه جنایت هولناک در حرم شاهچراغ باید بدانند که قطعا پاسخی محکم و کوبنده در انتظار آنان خواهد بود و قلب مردم و شیعیان عزیز بیش از پیش با مکتب اهل بیت(ع) گره خواهد خورد.

به گزارش شهروند آنلاین؛  محمد مخبر چهارشنبه شب با تسلیت به شهادت رسیدن جمعی از زوار و هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی در حرم احمدبن موسی(ع) شاهچراغ، تاکید کرد: عاملان، آمران و حامیان این حادثه تلخ و جانسوز با اقدام علیه مردم و کودکان بی‌گناه و ریختن خون زائران سومین حرم اهل بیت(ع)، بار دیگر خوی درندگی و ذات پلید خود را به نمایش گذاشتند و چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران به جهانیان معرفی شد.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: حامیان این عملیات کثیف و گروههای تکفیری پشت صحنه این جنایت هولناک باید بدانند که قطعا پاسخی محکم و کوبنده در انتظار آنان خواهد بود و قلب مردم و شیعیان عزیز بیش از پیش با مکتب اهل بیت(ع) گره خواهد خورد.

مخبر در پایان از خداوند متعال برای مصدومین این حادثه شفای عاجل و برای شهدا علو درجات را مسألت کرد و به خانواده‌های آنان صمیمانه تسلیت گفت.

شمار شهدای اقدام تروریستی عصر چهارشنبه حرم مطهر شاهچراغ (ع) به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، ۱۵ نفر و تعداد زخمی‌ها هم ۲۷ نفر است

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.