هلال احمر آماده تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان “ساعی” خمینی‌شهر است

رئیس جمعیت هلال احمر:

رئیس جمعیت هلال‌احمر در جریان بازدید از بیمارستان نیمه‌کاره ساعی خمینی شهر، بر تکمیل سریع این پروژه تاکید کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ پیرحسین کولیوند در جریان بازدید از بیمارستان در حال ساخت “ساعی” در شهرستان خمینی شهر که زمین آن از موقوفات هلال‌احمر است، گفت: با همت خیرین و نظارت دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان، بیمارستانی در شهرستان خمینی شهر به‌صورت نیمه‌کاره ساخته شده که درصورت تکمیل می‌تواند مشکلات زیادی از مردم و بیماران حل کند. امروز هلال‌احمر نیز در این مسیر حرکت می‌کند و در تلاش است تا جان مردم را از بیماری‌ها و بلایا حفظ کند. بی شک نجات جان یک انسان مساوی با نجات جان بشریت است و این اصل سرلوحه امور ما قرار دارد.

وی افزود: تکمیل بیمارستان در خمینی شهر سبب می شود تا خدمات درمانی خوبی به مردم ارائه شود. هلال‌احمر علاوه بر وظایف ذاتی خود، تلاش می‌کند تا در مقوله بهداشت و درمان نیز یاری‌رسان نظام بهداشت و درمان کشور باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: تکمیل این بیمارستان می‌تواند نیاز بهداشتی شهر را برطرف کند و باید تلاش شود تا هر چه سریع‌تر این بیمارستان راه‌اندازی شود. عمل به نیت واقف برای هلال‌احمر بسیار مهم است و هلال‌احمر تلاش می‌کند در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و خیرین، تکمیل و راه‌اندازی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان را عملیاتی کند.

دکتر کولیوند ادامه داد: امروز هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف باید اولویت باشد تا بتوانیم به شکل بهتری به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: هلال‌احمر در مولدسازی اموال خود کاملا جدی است و به دنبال این است تا در کمترین زمان ممکن، تکلیف پروژه های نیمه تمام را مشخص کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.