تشییع پیکر شهدای حرم شاهچراغ

آیین تشییع پیکرهای ۱۱ شهید عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) ساعت ۹ صبح شنبه هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۱ در حالی از میدان امام حسین (ع) شیراز آغاز شد که در این آیین سخنگوی دولت و معاون اول قوه قضاییه نیز همگام با مردم و مسئولان استان حضور دارند

به گزارش شهروند آنلاین؛ علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت که روز شنبه به منظور شرکت در این آیین و تسلیت به خانواده های داغدار و عیادت از مجروحان حمله تروریستی چهارشنبه چهارم آبان حرم شاهچراغ (ع) به شیراز سفر کرده است، در آیین تشییع پیکرهای مطهر شهدای حرم حضور دارد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق  معاون اول قوه قضاییه که با هدف پیگیری پرونده عملیات تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی(ع) و عرض تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه به شیراز سفر کرده است، نیز در آیین تشییع حضور دارد.
آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز در خیل جمعیت مردم سوگوار شیراز حضور دارند.
دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی از دیگر مسئولان ملی حاضر در این آیین است.

آیین تشییع پیکرهای پاک ۱۱ شهید عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از ساعت ۹ صبح شنبه هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۱ از میدان امام حسین (ع) شیراز سومین حرم اهل بیت به سمت حرم مطهر در حال برگزاری است.

بنا بر اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در عملیات تروریستی غروب چهارم آبان حرم شاهچراغ (ع) ، ۱۳ تن از افراد بیگناه توسط تروریست مسلح به شهادت رسیدند، افزود: پیکرهای ۲ تن از شهدا پیش از این به زادگاه آنها در شهرهای تهران و همدان منتقل و تشییع شده است.
وی اظهار داشت: پس از برگزاری آیین تشییع ۱۱ شهید دیگر این حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز، این شهدا با رضایت همه خانواده‌ها به مشهد مقدس منتقل می‌شوند تا در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز توسط زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی بدرقه شوند.
معاون استاندار فارس گفت:‌ پس از آن، پیکرهای پاک شهدا به زادگاه آنها منتقل می‌شود و در این زمینه پیکر ۶ شهید به شیراز منتقل می‌شود و در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دفن می‌شوند./ ایرنا

//انتهای پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.