عزاداری دانشجویان دانشگاه‌های تهران در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

دانشجویان دانشگاه‌های تهران با برگزاری تجمع و مراسم عزاداری حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان را در این حادثه محکوم کردند.

به گزارش شهروند آنلاین، دانشجویان و دانشگاهیان امروز پس از نماز ظهر و عصر در دسته‌های عزاداری در دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی،‌علم و صنعت و صنعتی شریف این جنایت هولناک تروریستی وهابی و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) را محکوم کردند.

دانشجویان عزادار همچنین در این مراسم‌ها با بازماندگان و خانواده‌های شهدای این حادثه دردناک، ابراز همدردی کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم‌های عزاداری تاکید کردند: بی‌تردید ملت شریف ایران به ویژه جامعه دانشگاهی با بصیرت انقلابی و با حفظ انسجام ملی از مدافعین امنیت حمایت قاطعی می کنند تا ظالمان، وهابیون و تکفیری‌ها، چشم طمع به این سرزمین اسلامی نداشته باشند.

دانشجویان با تسلیت این حادثه غم‌بار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران، به ویژه دانشگاهیان بر هوشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید کردند و دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی‌شرمانه را خواستار شدند.

آنها با سردادن شعارهای «عزا، عزا است امروز روز عزا است امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز»، ، «مرگ بر تکفیری » و «مرگ بر آشوبگر» نفرت و انزجار خود را از مسببان اصلی این حادثه تروریستی ابراز کردند.

مراسم‌های عزاداری در دانشگاه های مختلف تهران به شرح زیر برگزار شد:

مسجد دانشگاه تهران

دسته عزاداری شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) امروز پس از نماز ظهر و عصر از ساعت ۱۲ با نوای حاج امیر عباسی در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دسته عزاداری دانشجویان این دانشگاه به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) با نوای کربلایی پیام کیانی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر مقابل مزار شهدای گمنام دانشگاه امیرکبیر برپا شد.

دسته عزاداری دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی

در یادبود شهدای مظلوم حمله تروریستی به آستان شاهچراغ (ع) و بزرگداشت جانباختگان و شهدای حوادث اخیر کشور این مراسم نیز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر از مقابل مسجد الزهرا (س) دانشگاه شهیدبهشتی آغاز شد.

تجمع دانشجویان آزاده دانشگاه علوم‌پزشکی‌تهران

همچنین دانشجویان آزاده دانشگاه علوم‌پزشکی‌تهران در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز و سوگواری برای شهدای این فاجعه‌ تلخ امروز در ساختمان قدیم دانشکده داروسازی این دانشگاه تجمعی برگزار کردند.

عزاداری در علم وصنعت

مراسم عزاداری و یادبود شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ امرور ۷ آبان‌ماه؛ بعد از اذان ظهر از مقابل سردر دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه برپا شد.

مراسم عزاداری دانشجویان دانشگاه شریف

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف نیز به مناسبت سومین روز از شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی شاه‌چراغ در مسجد این دانشگاه با سردادن شعارهایی این حادثه تروریستی را محکوم کردند. سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام‌مهدوی ارفع بود.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم امروز با برگزاری مراسم عزاداری ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر داعش و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و مصدومان مظلوم فاجعه شیراز، اغتشاشات اخیر کشور و اعلام انزجار از بانیان و عاملان اغتشاش و آشوب، اعلام کردند: جنایتکاران تروریستیِ وهابی با هتک حرمت به بارگاه مقدس احمد بن موسی علیه‌السلام، این حرم شریف را به خون زائرین بی‌گناه آغشته کردند تا باردیگر ندای مظلومیت مسلمانان از جور جاهلان و ظالمان در دنیا طنین انداز شود.

تجمع دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد. /ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.