ماجرای بوسه جنجالی مدافع سابق پرسپولیس در قطر!

انتشار عکس هایی از مراسم معارفه شجاع خلیل زاده در تیم الریان قطر جنجال به پا کرد

شجاع خلیل زاده به خاطر بوسه زدن بر پیراهن تیمش جدید با حمله طرفداران پرسپولیس مواجه شده است.

یکی از بازیکنانی که در سال های اخیر به هوادارانش پرسپولیس اطمینان داده بود تا زمانی که این باشگاه او را بخواهد، از جمع سرخپوشان جدا نمی شود، شجاع خلیل زاده بود. این مدافع که در دوران برانکو ایوانکوویچ جذب پرسپولیس شد و اخیرا به خاطر عملکرد خوبش به تیم ملی هم دعوت شد، به شکلی کاملا غافلگیر کننده قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و به قطر سفر کرد.

شجاع که خبر عقد قراردادش با الریان قطر چند روز قبل منتشر شده بود، روز گذشته توسط این باشگاه به صورت رسمی معرفی شد، اما انتشار عکس او در مراسم معارفه هنگام بوسه زدن بر لوگوی باشگاه الریان جنجال بزرگی به پا کرد.

هواداران پرسپولیس به شدت به این بازیکن که در سال های اخیر به نماد تعصب سرخ ها تبدیل شده بود، حمله کردند و اعتقاد داشتند او به خاطر قرارداد هنگفتی که با تیم قطری بسته، چنین اقدامی را انجام داده و به نوعی حرکتش مقابله با انتقادهای اخیر هواداران پرسپولیس بوده است.

بعد از بالا گرفتن ماجرا در رسانه ها و فضای مجازی، شجاع خلیل زاده توضیحی را درباره این عکس داده و می گوید: واقعا قصد نداشتم با این کار هواداران عزیز پرسپولیس را برنجانم اما یکی از مسئولان باشگاه از من خواست که این کار را انجام دهم. شما بگویید وقتی یکی از مسئولان باشگاه این کار را از من درخواست کرد آیا می‌توانستم جواب منفی بدهم؟ متاسفانه یکسری از افراد از این عکس سواستفاده کردند اما خدا خودش شاهد هست که این کار را برای ناراحت کردن هواداران انجام ندادم. مسئول باشگاه از من چنین درخواستی داشت و من هم به درخواست او این کار را انجام داد.

وی همچنین می افزاید: قصد من ناراحت کردن هواداران عزیز پرسپولیس نبود چرا که آنها همیشه برای من محترم و مهم هستند. اگر این کار من باعث ناراحتی شده از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که هیچ قصدی برای ناراحت کردن آنها نداشتم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.