هیلاری برای ترامپ کیسه دوخت

کلینتون خواستار دریافت غرامت یک میلیون دلاری از دونالد ترامپ برای هزینه‌های قضایی شد

به ادعای هیلاری کلینتون این مبلغ در پرونده شکایت ترامپ از او، برای توطئه ادعایی در انتخابات ۲۰۱۶ صرف شده است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ تیم حقوقی هیلاری کلینتون (وزیر خارجه سابق آمریکا و رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶) دعوی حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را بی‌مایه و نمایش سیاسی توصیف کردند. وکلا استدلال کردند هیلاری کلینتون باید برای هزینه‌های حقوقی که در آن پرونده به او تحمیل شده ۱.۰۶ میلیون دلار غرامت دریافت کند.

ترامپ در ماه مارس ۲۰۱۶ از کلینتون شکایت کرد و او را متهم کرد که با ادعای همکاری ترامپ با روسیه، سعی کرده محبوبیت ترامپ را خدشه‌دار کرده و بر نتیجه انتخابات تاثیر بگذارد. او در آن زمان مدعی شد که این ادعای کلینتون برایش ۲۴ میلیون دلار هزینه داشته است.

قاضی دونالد میدلبروکس که توسط بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا و همسر هیلاری منصوب شده بود، این شکایت را مطرح ندانست و آن را یک «بیانیه سیاسی» خواند. او همچنین بیان کرد که ترامپ در تشکیل پرونده کند عمل کرده و نتوانسته مدارک و شواهد کافی برای این ادعا را ارائه دهد.

وکلای کلینتون در پرونده شکایت خود نوشتند: یک دادستان منطقی، به هیچ وجه این پرونده (شکایت ترامپ از کلینتون) را تشکیل نمی‌داد، چه برسد به آنکه آن را پیگیری کند، آن هم بعد از آنکه چندین درخواست برای رها کردن این شکایت، نشان داد که چه نقص‌های اساسی و درمان‌ناپذیری دارد.

آلینا هابا، وکیل ترامپ در واکنش به شکایت اخیر کلینتون آن را دارای انگیزه‌های سیاسی دانست و گفت: این اقدام که یک هفته مانده به انتخابات (میاندوره‌ای کنگره آمریکا) تشکیل پرونده داده‌اند، چیزی جز تلاشی ناچیز برای دریافت امتیاز سیاسی نیست.

آمریکا در سال ۲۰۱۶ روسیه را به دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری آن سال برای شکست هیلاری کلینتون، نماینده حزب دموکرات و پیروزی دونالد ترامپ (از حزب جمهوری‌خواه) متهم کرد. روسیه این ادعا را رد کرد./ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.