روحانی واکسن روسی کرونا را تزریق کرد

مربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه واکسن کرونای ساخت این کشور را تزریق کرد

حسین روحانی اولین ورزشکار ایرانی لقب گرفت که واکسن کرونا را روی بدن خود تست می کند.

از چند هفته قبل تزریق واکسن کرونای ساخت روسیه رو مسئولان دولتی این کشور آغاز شده بود و حالا نوبت به ورزشکاران رسیده است. با اینکه هنوز از میزان دقت و اطمینان این واکسن خبر خاصی منتشر نشده، حسین روحانی، سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه هم به همراه شاگردانش امروز واکسن کووید 19 را تزریق کردند.

حالا حسین روحانی، اولین ورزشکار و شاید هم اولین ایرانی باشد که واکسن کرونا را روی بدن خود تست می کند؛ اگرچه خیلی هم علاقه ای به این چالش نشان نداده بود. او در روزهای اخیر گفته بود اگر تزریق این واکسن اختیاری باشد، شاید اجازه چنین کاری را ندهد.

روحانی که فیلم لحظه تزریق واکسن را روی صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، در این باره می گوید: بالاخره واکسن کرونا را زدم. یکسری اسناد هم دادند که من امضا کردم، اما متاسفانه هر چقدر پرسیدم که این واکسن چه اثری روی بدن دارد و چقدر می شود به آن اطمینان کرد، جوابی نگرفتم.

وی همچنین می افزاید: امیدوارم همه مردم ایران در برابر این ویروس سلامت و تندرست بمانند و البته روزی برسد که این واکسن برای همه ساخته شود و تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. آرزوی همه ماست این وضعیتی که در دنیا و به ویژه کشور ایران به وجود آمده، زودتر به پایان برسد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.