جنایتکاران پلیس می‌شوند!/ چالش شدید تامین انرژی در انگلیس

کیوسک؛ نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های جهان؛ چهارشنبه، 2 نوامبر 2022

چهارشنبه، دوم نوامبر 2022، گاردین از چالش‌های تامین انرژی در انگلیس در زمستان پیش رو گزارش داد.«جنایتکاران و شکارچیان جنسی عضو پلیس می‌شوند» هم عنوان گزارش اصلی تایمز در این روز بود.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های گاردین، واشینگتن‌پست و تایمز به شرح زیر است:

گاردین

گاردین گزارش می‌دهد که تحت برنامه‌هایی که دولت آماده می‌کند، بریتانیا ممکن است با چالش‌های شدیدی برای تامین انرژی مواجه شود که برخی از اختلالات تا یک هفته ادامه خواهد داشت. در پاسخ، دولت گفته است که مسئول برنامه‌ریزی برای تمام سناریوهای احتمالی است. این روزنامه می‌گوید در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده درباره منابع انرژی در زمستان امسال، دولت برنامه‌های اضطراری برای مقابله با چالش‌های تامین انرژی دارد. گزارش گاردین می‌گوید اسنادی دیده که هشدار می‌دهند همه بخش‌ها از جمله حمل‌ونقل، تأمین غذا و آب، همچنین ارتباطات و انرژی، ممکن است برای یک هفته به‌شدت مختل شوند.

واشینگتن‌پست

«بولسونارو به سمت انتقال گام برمی دارد» عنوان گزارش واشینگتن‌پست است درباره انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل. در این گزارش آمده: «بولسونارو باخت به لولا را نمی‌پذیرد، اما اجازه می‌دهد تا انتقال قدرت آغاز شود. ژائیر بولسونارو، رئیس‌جمهوری برزیل، روز سه‌شنبه، اول نوامبر 2022، پس از شکست در انتخابات مقابل لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس‌جمهوری سابق برزیل، سکوت دو روزه خود را شکست، با تعهد مبهم به پیروی از قانون اساسی و بدون اشاره به پیروز انتخابات یا پذیرفتن شکست؛ در حالی که حامیان او در سراسر بزرگ‌ترین کشور آمریکای لاتین تظاهرات برگزار کردند.»

تایمز

«جنایتکاران و شکارچیان جنسی عضو پلیس می‌شوند» عنوان گزارش اصلی تایمز است. در این گزارش آمده: «برخی افراد با وجود محکومیت به سرقت، نمایاندن عمدی اندام پوشاندنی در ملأ عام و خشونت خانگی، اجازه پیوستن به نیروی پلیس را پیدا کرده‌اند!» گزارش روزنامه تایمز نشان می‌دهد که پلیس نیروهای جدیدی به کار گرفته است که تحقیقات دقیق پیش از استخدام در مورد برخی از آنها شامل «اطلاعات اتهام‌برانگیز و سرزنش‌بار» است. تایمز می‌گوید یک نفر با وجود اینکه قبلا دلال جنسی بوده، استخدام شده است!

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.