«راهیان پیشرفت» برای همه مدارس

سخنگوی دولت در زنجان گفت: یکی از برنامه‌هایی که برای همه مدارس در دستور کار قرار گرفته، طرحی به نام راهیان پیشرفت است.

به گزارش شهروند آنلاین،علی بهادری جهرمی در سفر خود به زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی، اظهار داشت: نسل امروز، نسل غیور، با استعداد، پرتوان و پیشرو است که فردای کشور به‌دست همین جوانان ساخته می‌شود.

سخنگوی دولت، تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با دانش‌آموزان اشاره کردند، اشراف این نسل به نسبت سن خود به مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، به مراتب بیش از نسل‌های قبل است.

بهادری جهرمی با یادآوری اینکه نسل امروز، نسلی فعال و پویا است، گفت: این نسل به یقین، آینده کشور را زیباتر از امروز و بالاتر از جایگاهی که داریم، خواهد ساخت.

سخنگوی دولت با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری برای دانش‌آموزان در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که برای همه مدارس در دستور کار قرار گرفته، طرحی به نام راهیان پیشرفت است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه دانش‌آموزان در این طرح از دستاورد‌های انقلاب اسلامی آگاه می‌شوند، تصریح کرد: دستاورد‌های علمی، صنعتی، اقتصادی و پیشرفت در دیگر بخش‌ها را داریم که نسل جدید باید بیشتر با آنها آشنا شود.

سخنگوی دولت گفت: گاه،عده‌ای بر نقاط ضعف متمرکز می‌شوند، آنها را اعلام و گلایه می‌کنند؛ در حالی‌که دستاورد‌های بسیاری در کشور داریم که اگر خوب دیده شوند، قدر این روز‌ها را بیشتر می‌دانیم و برای پیشرفت کشور، تلاش و از نقاط ضعف جلوگیری می‌کنیم./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.