تمدید مهلت ثبت نام در نوبت اول آزمون سراسری

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) می توانند تا روز چهارشنبه (۱۸ آبان ) ثبت‌نام کنند.

به گزارش شهروند آنلاین،پیرو اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۸، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که به منظور فراهم شدن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۸/۱۴) برای ثبت نام اقدام نکرده اند ، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا چهارشنبه (۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ) اقدام به ثبت‌نام خود کنند.

داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای  ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

لازم به ذکر است داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند. ضمناً امکان ۸ بار ویرایش اطلاعات ثبت نامی از اولین روز ثبت نام تا پایان مهلت مذکور برای متقاضیان فراهم شده است./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.