خبر خوش؛ سردار پا به توپ شد

مهاجم تیم ملی بهبود یافت و در تمرین لورکوزن حاضر شد

بعد از کش و قوس‌های فراوان مشخص شد که سردار آزمون کاملا بهبود یافته و مشکلی برای حضور در جام جهانی نخواهد داشت.

به گزارش شهروندآنلاین، سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن که در بازی خارج‌ از خانه مقابل پورتو پیش از ورود به زمین به عنوان بازیکن جانشین از ناحیه ساق پا دچار آسیب‌دیدگی شده و احتمال از دست‌دادن جام جهانی برای او مطرح شده بود، اکنون در موقعیتی جدید و امیدوارکننده قرار گرفته است.

بعد از انتشار اخبار ضد و نقیض بسیار درباره سردار آزمون، نشریه کیکر به عنوان معتبرترین رسانه فوتبالی آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرده پس از تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی سردار آزمون در قطر، این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و در کمال شگفتی، مشکلی برای حضور در دیدار چهارشنبه این تیم برابر کلن ندارد.

سردار هنگام گرم‌کردن برای ورود به بازی مقابل پورتو دچار پارگی فیبر ساق پا شد و لورکوزن دوری او را بین شش تا هشت هفته تخمین زد، اما حالا  او زودتر از موعد به میادین فوتبال برگشته است؛ خبری که می‌تواند امیدهای کارلوس کی‌روش و کادر فنی ایران برای حضور قدرتمندتر در جام جهانی را افزایش دهد.

از زمان مصدومیت سردار در دیدار مقابل پورتو، پیش‌بینی‌ها مبنی بر غیبت آزمون در مسابقه ایران مقابل انگلیس بود، اما با تدابیر ویژه کادر پزشکی ایران و کار اختصاصی مایکل موریرا، فیزیوتراپ تیم ملی با این ستاره فوتبال ایران، او حتی به دو مسابقه پایانی لورکوزن پیش از تعطیلات جام جهانی هم می‌رسد.

نکته مهم اینکه سردار درست زمانی مصدوم شد که ژابی آلونسو به عنوان سرمربی جدید لورکوزن انتخاب شده بود. از این رو حالا با توجه به بهبود مهاجم ایرانی، انتظار هواداران فوتبال ایران حضور او در بازی روز چهارشنبه مقابل کلن یا دیدار روز شنبه مقابل اشتوتگارت است. بدون شک حضور این بازیکن در یکی از این دو مسابقه خیال هواداران ایرانی را برای بازی کردنش در جام جهانی راحت خواهد کرد.

بدون شک بهبود سردار آزمون اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است. بهترین گلزن تیم ملی که در جام جهانی روسیه نیز امید اول گلزنی در ترکیب ایران بود، حالا در مصاف‌های سخت با انگلیس، آمریکا و ولز می‌تواند کمک‌حال کارلوس کی‌روش باشد و رسیدنش به جام جهانی را باید به فال نیک گرفت.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.