دستورالعمل رژیم لاغری یک‌ هفته‌ای با میوه

برخلاف تصور رایج میوه‌های زیادی هستند که مصرف‌شان باعث لاغری و کاهش وزن می‌شوند

میوه‌هایی مانند آناناس، انگور، انبه، هندوانه، هلو، سیب، پرتقال، لیمو، طالبی، گلابی، انار و توت فرنگی همگی دارای خاصیت لاغری بوده و باعث چربی سوزی در بدن می‌شوند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ قبل از شروع رژیم لاغری با میوه و سبزیجات، یکسری مواد غذایی خاص را باید کنار گذاشت. موادی مانند قهوه و شکر باید به کل کنار گذاشته شود تا پاکسازی بدن شروع شود.

مواد غذایی متفاوتی وجود دارند که در طول این رژیم می‌توانید مصرف کنید. بستگی به علایق‌تان دارد. با توجه به علاقه‌ خود میوه و سبزیجات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در غذاهای روزانه خود به کار ببرید. انواع میوه، سبزیجات، حبوبات و دانه‌ها را می‌توانید با خیال راحت در تهیه غذای خود استفاده کنید.

دستور رژیم لاغری با میوه

روز اول: در روز اول از هر میوه‌ای که دوست دارید البته به جز موز، هرچقدر می‌خواهید بخورید. طالبی و هندوانه بهترین گزینه‌ها هستند. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که باید آب فراوان بنوشید. به هیچ عنوان مواد غذایی دیگری را استفاده نکنید. حتی سبزیجات پخته یا خام. هر‌وقت گرسنه شدید میوه بخورید.

روز دوم: در این روز فقط سبزیجات بخورید. چه خام و چه پخته فرقی نمی‌کند. دقت کنید که سیب‌زمینی هم جز سبزیجات به حساب می‌آید و می‌توانید به صورت بخارپز و پخته استفاده کنید. آب را فراموش نکنید.

روز سوم: در این روز شما می‌توانید سبزیجات و میوه‌جات را ترکیب کرده و مصرف کنید. می‌توانید صبح سبزیجات بخورید و شب میوه. برنامه‌ریزی این موضوع به خواسته شما بستگی دارد. فقط نکته اینجاست که باید موز و سیب‌زمینی را در این روز حذف کنید.

روز چهارم: موز و شیر بخورید. روز چهارم شیرین‌ترین روز شما خواهد بود چرا که آزادید ۸ تا ۱۲ عدد موز و ۳ لیوان شیر بخورید. در این روز به هیچ وجه احساس گرسنگی نخواهید کرد. برنامه را طوری تنظیم کنید که برای مثال صبح یک لیوان شیر، ظهر یک لیوان و شب هم یک لیوان شیر را میل کنید.

روز پنجم: امروز باید ۶ تا ۷ گوجه فرنگی بخورید. ضمنا می‌توانید یک فنجان برنج برای ناهار درست کرده و میل کنید. باز هم می‌گویم. آب را فراموش نکنید. به میزان زیاد آب بنوشید.

روز ششم: امروز نیز برای ناهار می‌توانید یک فنجان برنج مصرف کنید. بقیه روز هم می‌توانید سبزیجات بخورید. خام یا پخته فرقی ندارد.

روز هفتم: امروز می‌توانید یک فنجان برنج و هرچقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه مورد علاقه‌تان را بخورید. چیزی که امروز نصیب شما شده، ۵ کیلو یا حتی بیشتر کاهش وزن است. این کاهش وزن بسیار سالم بوده و بدنتان ضرری ندیده. همچنین امروز پوست‌تان هم شفاف‌تر و روشن‌تر شده./بهداشت نیوز

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.