خواهر آرتین سرایداران:آرتین را فرزند خود می‌دانیم

فاطمه سرایداران که پدر، مادر و برادرش را در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) از دست داده است، با تشکر از ابراز همدردی‌های ملت ایران با وی و “آرتین” برادرش گفت: من و همسرم آرتین را فرزند خود می‌دانیم.

به گزارش شهروند آنلاین،خواهر آرتین در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: آرتین در حال حاضر پیش من زندگی می‌کند؛ او هم‌اکنون پسر من است؛ او وابستگی زیادی به من دارد و من و همسرم او را فرزند خودمان می‌دانیم.

او گفت: همسرم خودش پیشنهاد داده است تا حضانت آرتین را به عهده بگیریم. او پس از این حادثه مدام به من می‌گوید: «آرتین مال ماست و کسی حق ندارد او را از ما بگیرد. آرتین پسر ماست و من خودم برای آرتین، پدری خواهم کرد»

آرتین همچنان سراغ پدر و مادر را می‌گیرد

فاطمه سرایداران در رابطه با وضعیت کنونی آرتین برادرش گفت: آرتین از نظر روحی در شرایط بهتری است و وقتی اقوام و آشنایان به دیدارمان می‌آیند و دورمان شلوغ است، حرف می‌زند، می‌خندد و بازی می‌کند اما گاهی هم احساس دلتنگی می‌کند و سراغ پدر و مادرم را می‌گیرد.

فاطمه ادامه داد: آرتین در شب حادثه همه اتفاقات را از نزدیک دیده بود؛ و حتی در روزهای نخستی که در بیمارستان بستری بود، هر بار که به او می‌گفتم که حال مامان و بابا خوب است، پاسخ می‌داد که نه من خودم دیدم که آنها تیر خوردند و شهید شدند.

داغ بزرگ جنایت بر دل خانواده سرایداران

خواهر “آرتین” اضافه کرد: آرتین حتی جزئیات اتفاقات آن شب را با چشم خود دیده بود و برایمان تعریف می‌کرد؛ می‌گفت اول بابا تیر خورد، بعد آرشام و مامان تیر خوردند و بعد تیر به دست من خورد.

او بیان کرد: آرتین تصوراتی کودکانه دارد و فکر می‌کند پدر و مادرمان برمی‌گردند و دوباره پیش ما زندگی می‌کنند.

او عنوان کرد: آرتین یک پسر است و نیاز زیادی به وجود تکیه‌گاهی مانند پدر و حتی برادر دارد اما حالا فقط یک داغ بزرگ و «ای‌کاش‌ها» برای ما باقی مانده؛ ای‌کاش پدر، مادر و برادرم هنوز در کنار ما بودند.

دیدار با رهبر معظم انقلاب

فاطمه سرایداران با تشکر از ابراز همدردی مسئولان و ملت ایران گفت: آرتین طی روزهای اخیر، دیداری با رهبر معظم انقلاب داشت؛ رهبری در این دیدار “آرتین” را مورد تفقد قرار دادند و بوسیدند و با ما ابراز همدردی کردند.

او یادآور شد: جواد فروغی قهرمان تیراندازی نیز در دیدار با او، مدال طلای مسابقات آزاد کشوری را که در سال ۱۴۰۰ کسب کرده بود و همچنین پیراهن تیم ملی تیراندازی را به نمایندگی از ورزشکاران این کشور به آرتین هدیه داد.

روزی که آرتین فرزند نیروی دریایی شد

فاطمه سرایداران با بیان اینکه پدرم بازنشسته نیروی دریایی سپاه بود، روایتی از دیدار خود و آرتین برادرش با فرمانده این نیرو را بیان کرد.

او ادامه داد: روز شنبه چهاردهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیداری با آرتین داشت؛ آرتین وقتی در مقابل در، عکس آرشام و پدر و مادرم را دید یکی یکی آنها را بوسید.

او گفت: فرمانده نیروی دریایی سپاه در این دیدار هدیه‌ای به آرتین داد و با او ابراز همدردی کرد.

غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، فردی مسلح با حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، زائران این حرم را به رگبار بست. این حمله تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشته است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.