تعطیلات اضافی برای تاجگذاری پادشاه جدید انگلیس

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، یکشنبه 6 نوامبر 2021

«تعطیلات بانکی اضافی ریشی برای چارلز!» تیتر یک ساندی اکسپرس است. این روزنامه با این خبر اصلی هدایت می‌شود که بریتانیا از «تعطیلات مناسب برای یک پادشاه» به مناسبت تاجگذاری پادشاه جدید در سال آینده لذت خواهد برد. این روزنامه می‌گوید، ریشی ‌سوناک، نخست‌وزیر روز تعطیلی اضافی را دوشنبه، 8 مه 2022 اعلام کرد

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ بریتانیا قرار است در روز دوشنبه 8 مه سال آینده به افتخار تاجگذاری پادشاه چارلز سوم از تعطیلات بانکی اضافی برخوردار شود.

تایمز

تحقیق درباره یک شبکه هک جهانی که افراد VIP را هدف قرار می‌دهد، روایت اصلی تایمز روز یکشنبه است. این روزنامه گزارش می‌دهد که بازرسان خصوصی در ارتباط با شهر لندن از یک باند رایانه‌ای مستقر در هند برای هدف قرار دادن مشاغل انگلیسی، مقامات دولتی و روزنامه‌نگاران استفاده می‌کنند.

تلگراف

ساندی تلگراف می‌گوید جرمی هانت، صدراعظم در حال مذاکره پیرامون نصف کردن معافیت‌های بازنشستگی برای میلیون‌ها مالیات‌دهنده با نرخ بالاتر است. بر اساس گزارش این روزنامه، «کارگران طبقه متوسط ​​با پرداخت 10 میلیارد پوند اضافه در مالیات بردرآمد مواجه هستند».

اکسپرس

«تعطیلات بانکی اضافی ریشی برای چارلز!» تیتر یک ساندی اکسپرس است. این روزنامه با این خبر اصلی هدایت می‌شود که بریتانیا از «تعطیلات مناسب برای یک پادشاه» به مناسبت تاجگذاری پادشاه جدید در سال آینده لذت خواهد برد. این روزنامه می‌گوید، ریشی سوناک، نخست‌وزیر روز تعطیلی اضافی را دوشنبه، 8 مه 2022 اعلام کرد و تصویری از خانواده سلطنتی، شاهزاده خانم ولز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی راگبی انگلیس را نیز در صفحه اول قرار داده است.

آبزرور

به گزارش آبزرور، بزرگ‌ترین اعتصاب پرستاری در تاریخ شبکه بهداشت و درمان بریتانیا قرار است قبل از کریسمس برگزار شود و به نوشته این روزنامه «شبکه‌های اعتراضی در سراسر کشور» رخ خواهد داد، رخدادی که این روزنامه می‌گوید چالش بزرگی برای  ریشی سوناک، نخست‌وزیر خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.